پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

رسانه‌های اصلاح طلب در حرکتی مضحک ادعا کردند برگه تعرفه هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان یکی بوده است!

منتشر شده در 15 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری _ در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری برگه‌های تعرفه به یکدیگر متصل بودند و بعد از نوشتن اسامی کاندیداها، رای دهندگان باید از جایی که محل برش برگه بود تعرفه‌ها را از یکدیگر جدا می‌کردند و هر کدام را در صندوق مربوط به خودش می‌انداختند.

همین نکته ساده و شاید بی‌اهمیت بهانه‌ای مضحک و تا حدی مسخره به دست اصلاح‌طلبان داد تا در رسانه‌های خود دروغ عجیب و دور از باور “رای اجباری به هر دو لیست” را مطرح کنند و بتوانند سطح کوته فکری خود را بار دیگر به مخاطبین نشان دهند.

روزنامه اعتماد و سایت خبری اصلاحات نیوز به نقل از اعتماد نوشت: «نکته عجیبی که در انتخابات یازدهم اسفند مشاهده شده، تعرفه‌های مجلس و خبرگان بود که به یکدیگر متصل بودند. بر اساس مشاهدات، این دو تعرفه رای که مربوط به دو انتخابات مجزاست، با همدیگر تحویل رای‌دهنده می‌شده است. اگر کسی فقط می‌خواسته که در انتخابات مجلس خبرگان شرکت کند و در مجلس شورای اسلامی رای ندهد یا برعکس، چنین امکانی وجود نداشته و رای‌دهنده هر دو تعرفه را دریافت می‌کرده است.»

در حالی که از قبل از شروع رای‌گیری در تمامی رسانه‌های رسمی تصویری از وجود دو صندوق آبی و قرمز نشان می‌دادند که مردم باید رای خود را به صورت تفکیکی در صندوق‌ها می‌انداختند. این گاف بزرگ اصلاح‌طلبان بهانه‌جو در حالی رخ داد که سند خط بطلان آن در همه رسانه‌ها ثبت شده است و بیش از 25 میلیون انسان با چشمان خود دیده‌اند که اتصال دو تعرفه به یکدیگر دلیلی بر اجباری بودن آن نیست چراکه در هر صورت باید تعرفه‌ها را جدا می‌کردند و بعد در صندوق می‌انداختند.

در تصاویر زیر وجود صندوق‌های مجزا برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به خوبی قابل مشاهده است حتی رای دهندگان می‌توانستند از محل برش دو تعرفه به هر کدام که می‌خواهند رای بدهند و دیگری سفید بیندازند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162803

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی