پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از خودکفایی کشور در تامین مرغ اجداد خبر داد و اعلام کرد: ایران در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفت.

منتشر شده در 20 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ از سازمان اقتصادی کوثر، «ناصر فخاری» در نمایشگاه روایت خدمت بنیاد شهید و نهادهای تابعه ضمن افتتاح این رویداد در جریان آخرین دستاوردهای بنیاد شهید، افزود: این نمایشگاه که برای تبیین و بازخوانی اقدامات اقتصادی، فرهنگی و دیگر ماموریت‌های بنیاد شهید در قبال جامعه معظم شاهد و ایثارگر برپا شده است.

وی با تبیین خودکفایی در صنعت طیور اظهار داشت: ایران با دانش متخصصان سازمان اقتصادی کوثر از واردات اجداد از کشورهای غربی بی‌نیاز شد و در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد: کوثر اکنون نه‌تنها قدرت تامین نیاز داخل به این محصول راهبردی را دارد بلکه می‌تواند از سرریز تولید خود به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته باشد.

وی به ارزش‌ها و مزیت‌های پدیدآمده از سوی دو دستاورد هوشمندسازی و نوآوری اشاره داشت و گفت: سازمان اقتصادی کوثر با به‌روزرسانی شیوه‌های مدیریتی و همچنین نوآوری در صنایع تولیدی با وجود مشکلات اقتصادی به بهره‌وری چند برابری نسبت به گذشته دست یافته است.

فخاری گفت: روند مولدسازی دارایی‌های راکد در کوثر جریان پرشتابی دارد و تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ سازمان تمامی دارایی‌های بلااستفاده خود را به خدمت صنایع تولیدی درمی‌آورد.

منبع : ایرنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/163450

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی