پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی کرد

علیرضابیگی در ادعایی دروغین گفت که وزیر صمت برای جلوگیری از استیضاحش ده‌ها ماشین شاسی بلند به نمایندگان داده است که با بررسی دادستانی کذب بودن این ادعا ثابت شد.

منتشر شده در 11 اردیبهشت 1402
در سرویس

«موسی غضنفرآبادی» با اشاره به جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در زمان استیضاح اول «سیدرضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دراین جلسه آقای «علیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد که نگفته تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضا بیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو، کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی در پایان گفت: در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیات برسد، هیات نظارت حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

در روزهای منتهی به استیضاح وزیر صمت، مافیا با پول‌پاشی‌های فراوان سعی کرده است هجمه‌ رسانه‌ای سنگین علیه فاطمی امین ایجاد کند. در یکی از عجیب‌ترین حاشیه‌ها علیه وزارت صمت، علیرضا بیگی نماینده تبریز، مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع‌ استیضاح را مشخص کند. ادعایی که خیلی زود توسط وزارت صمت و نمایندگان مجلس تکذیب شد.

اما سوال اصلی اینجاست که مافیای مربوطه چه ضربه‌ای از وزارت صمت خورده‌ است که اینگونه علیه این وزارت‌خانه پول‌پاشی می‌کند و حتی از اعتبار یک نماینده مجلس برای برداشتن یک وزیر سواستفاده می‌کنند؟

کاربران توییتری به دروغ نماینده تبریز چه واکنشی داشتند؟ 

بعد از تکذیب دادستانی مبنی بر اعطای خودرو از سوی وزارت صمت تحت عنوان رشوه، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این ادعای کذب واکنش نشان دادند و معتقد بودند اینگونه ادعاها صرفا برای بدگمان کردم مردم از نهادهای حکومتی است زیرا اگر این ادعا حقیقت داشت هم مجلس و هم دولت زیر سوال می‌رفت. بیگی باید از محضر مردم و از دولت منتخب مردم بابت این ادعای سنگین و بی‌سند و مدرک عذرخواهی کند و بگوید از اینکه روز قبل از استیضاح همچین مطلبی را منتشر کرده چه هدفی داشته است؟ البته که تا الان یک روز از استیضاح و برکناری وزیر صمت می‌گذرد موضع سکوت در پیش گرفته و هیچ توضیحی نداده است.

1

2

 

3

4

 

5

1

 

1

1

 

1

1

 

1

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8461

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی