پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

‏۴ سال پیش ، سه روز قبل از انتخابات، مبتنی بر ابزار گوگل ترند، نتیجه انتخابات و حتی بیشتر بودن آرای آقای یامین‌پور از سرلیست اصلاحات یعنی مجید انصاری را پیش‌بینی کردم. دیتای به دست آمده مبتنی بر تکرار همان شیوه نشان می‌دهد که لیست آقای رائفی‌پور قطعا برنده انتخابات در تهران خواهد بود و آقای قالیباف در حالت خوشبینانه بین نفر ۲۰ام تا ۳۰ام تهران قرار خواهد گرفت. 🔊توضیح این که بالا رفتن جست‌وجوی کلیدواژه "قالیباف" در روزهای اخیر به دلیل حواشی ایجاد شده پیرامون پسر ایشان است که احتمالا این بالا رفتن در عمل باعث ریزش آرای ایشان خواهد شد.

منتشر شده در 5 اسفند 1402

‏احمد کارآمد – ۴ سال پیش ، سه روز قبل از انتخابات، مبتنی بر ابزار گوگل ترند، نتیجه انتخابات و حتی بیشتر بودن آرای آقای یامین‌پور از سرلیست اصلاحات یعنی مجید انصاری را پیش‌بینی کردم.

فیلم این پیش بینی دقیق را می توانید اینجا مشاهده بفرمایید.

جالب اینجاست ، دیتای به دست آمده مبتنی بر تکرار همان شیوه و مقایسه نتیجه سرچ آقای رائفی پور ، آقای قالیباف ، حمید رسایی ، سعید محمد و امیر حسین ثابتی نشان می‌دهد که لیست آقای رائفی‌پور قطعا برنده انتخابات در تهران خواهد بود و آقای قالیباف در حالت خوشبینانه بین نفر ۲۰ام تا ۳۰ام تهران قرار خواهد گرفت.

توضیح این که بالا رفتن جست‌وجوی کلیدواژه “قالیباف” در روزهای اخیر به دلیل حواشی ایجاد شده پیرامون پسر ایشان است که احتمالا این بالا رفتن در عمل باعث ریزش آرای ایشان خواهد شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/160778

اخبار پیشنهادی

نظرات

4 پاسخ

  1. یعنی رائفی پور رای اش از قالیباف بیشتره؟

  2. قالیباف از مجلس حذف بشه به نویسنده شام میدم

  3. من راهی جز رائفی پور نمیبینم ،، حیفه ،، سوگند نامه رو فیلم گرفتن ،، قسم خوردن به قران !! به قالیباف رای نمیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی