پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در دولت بعد ضمن حفظ دستاوردهای دولت آقای رئیسی باید یک گام مهم دیگر باید به دولت اضافه شود تا زمینه جهش کشور فراهم شود، آن کار مهم عبارت است از اینکه دولت با یک فکر واحد و منسجم اداره شود و شخص رئیس جمهور سکان دار حل مسائل کلان باشد زیرا تصمیم گیری در دوراهی های مهم کشور تابع فهم و تشخیص رئیس جمهور است.

منتشر شده در 15 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ فیروزآبادی،  معاون کمیته امداد، در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، شهید ابراهیم رئیسی که باید در دولت آتی امتداد یابد گفت:

1- شخصیت اخلاقی و فراحزبی ایشان که دولت را از وارد شدن به حاشیه ها دور کرد.

2-  منش، رفتار و ارتباطات داخلی و خارجی، ایشان را واقعا نماینده کل جمهوری اسلامی تجلی می داد و در عرصه بین الملی امکان اثرگذاری قابل توجه را فراهم کرده بود. رئیس جمهور قد کوتاه و رئیس جمهوری که نماینده بخش محدودی از جامعه باشد نمی تواند زمینه استفاده از فرصت های کشور را فراهم نماید.

3- مخابره پیام استقلال و نه پیام ضعف و وابستگی از ایران به جهان که دوستان را امیدوار و دشمن را از دستیابی به سلطه مجدد ناامید می کرد.

4- رابطه نزدیک رئیس جمهور با رهبری باعث شد از دغدغه های رهبری برای صیانت از خطوط قرمز نظام کاسته شود و به جای درجا زدن، فرصت فعال نمودن ظرفیت های بزرگتری برای کشور ایجاد شود.

5- ایجاد زمینه رشد نیروی جوان در سطوح مدیریتی، که شبیه آن در دولت های قبل کمتر مشاهده می شد.

در دولت بعد ضمن حفظ این دستاوردها باید یک گام مهم دیگر باید به دولت اضافه شود تا زمینه جهش کشور فراهم شود. آن کار مهم عبارت است از اینکه دولت با یک فکر واحد و منسجم اداره شود و شخص رئیس جمهور سکان دار حل مسائل کلان باشد زیرا تصمیم گیری در دوراهی های مهم کشور تابع فهم و تشخیص رئیس جمهور است.

اولویت مهم دیگر کشور، اصلاح نظام اداری است. اگر اصلاح نظام اداری صورت نگیرد رئیس جمهور با چند نفر اطرافش نمی تواند لکوموتیو سنگین دولت را به دوش بکشد و از ظرفیت آحاد بدنه دولت استفاده کند و عملا انتظارات مردم محقق نخواهد شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/172325

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. اصلی ترین و مهم ترین ویژگیا همیناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی