ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسبسوار داعشی تا عروسک مرموز
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار میرود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده میشود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراقآمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیمگیریهای نادرست و غیرمنطقی میشود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب میزند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال میبرد.
اخبار پیشنهادی
رهبر انقلاب در روز سیزده آبان: «تسخیر سفارت آمریکا هویت واقعی استکبار و انقلاب را روشن کرد»
حضرت آیتالله خامنهای صبح امروز در دیدار با دانشآموزان، دانشجویان و خانوادههای شهدا، ۱۳ آبان ۵۸ را روز افتخار و پیروزی ملت ایران خواندند و تأکید کردند که مقابله با آمریکا تنها از مسیر قدرت علمی، نظامی و انگیزه جوانان ممکن است. ایشان هویت واقعی دولت آمریکا و انقلاب اسلامی را در این حادثه تاریخی روشن دانستند و جوانان را به تقویت معرفت دینی و علمی خود توصیه کردند.
ایرانی ها یک ساعت بیشتر از میانگین جهانی در فضای مجازی حضور دارند
در تازهترین گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، تصویری دقیق از سبک زندگی دیجیتال ایرانیان ارائه شد؛ بر اساس این آمار، میانگین حضور کاربران ایرانی در فضای مجازی به ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه رسیده و بیش از ۸۵ درصد آنان از ابزارهای VPN یا فیلترشکن استفاده میکنند.









نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.