پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به نشست رسانه‌های ضد ایرانی با وزیر اطلاعات رژیم اشغالگر قدس

در آستانه سالگرد فوت مهسا امینی با به نتیجه نرسیدن همه ترفندهای اسرائیل برای نابودی ایران، اینبار مجبور به حضور رسمی و دست به کار شدن با گروه‌های معاند وطن فروش شده است.

منتشر شده در 19 شهریور 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ در آستانه سالگرد مرگ مهسا امینی رژیم اشغالگر قدس در نشستی علنی با مسئولان شبکه‌های معاند ضدایرانی از دست داشتن علنی خود در اغتشاشات ایران گفت. در این نشست که به حضور گیلا گملیئل، وزیر اطلاعات رژیم اشغال‌گر قدس به صراحت اعلام شد که هدف این گردهمایی تشدید فشارهای بین‌المللی بر جمهوری اسلامی ایران به ویژه با اتکاء به ابزار رسانه بیان کردند.

نتیجه این نشست دو پروژه ناموفق ذیل راهبری موساد در دو پرونده فوت جواد روحی و سپس مانور بر روی وضعیت جسمی موسوی و رهنورد بود که با جوسازی‌های دروغ و وارونه‌نمایی تلاش مضاعفی جهت بازتولید اغتشاشات در کشور انجام دادند. اما این دو موضوع پایان کار این نشست نبود. دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با چهره‌های رسانه‌ای معاند و برانداز جمهوری اسلامی در آستانه سالگرد اغتشاشات سال گذشته در کشورمان، نشان از طراحی و برنامه‌ریزی تل‌آویو و سرویس اطلاعاتی موساد با محوریت رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی برای ناامن‌سازی مجدد کشور در این برهه دارد.

رسانهرسانهرسانه

حاضران در نشست رسانه‌های معاند با وزیر اطلاعات رژیم اشغال‌گر قدس

اینکه دیگر اسرائیل در خفا برای ایران لقمه چرب براندازی نمیپیچد و در آشکارا و با اعلام رسمی از این نشست سخن به میان می‌‌آورد این است که دیگر به دست نشانده‌های انگلیسی و آمریکا خود اعتمادی ندارد و برای پیش برد دشمنی حتمی با ایران خود وارد میدان شده و امیدی به اجرای دستوراتش از طرف نوچه‌ها ندارد.

رسانه

حاضرین در جلسه با وزیر اطلاعات رژیم عبارتنداز: علی‌اصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)علیرضا نوری‌زاده (ایران فردا)فواد پاشایی (حزب مشروطه)پانته‌آ مدیری (مجری برنامه)ژیار‌گل (بی‌بی‌سی فارسی)آرش سیگار‌چی (صدای امریکا)نازنین انصاری (کیهان لندن)عرفان فردامین دهنوی و وحید بهشتی

وطن فروشان رسانه‌ای را بشناشید

علی‌اصغر رمضانپور

رسانه

علی‌اصغر رمضانپور در دوره وزارت احمد مسجدجامعی در دوران اصلاحات به عنوان معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران فعالیت می‌کرد، در حالی که مراکز اطلاعاتی و امنیتی سوابق سوء نامبرده را مکرراً متذکر شده بودند. همچنین مدتی سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز بود و مسئولیت رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نیز در کارنامه خود دارد. او پس از فرار به انگلستان مانند بسیاری از همقطاران خود به خدمت شبکه بی‌بی‌سی درآمد و در حال حاضر در رسانه‌های بیگانه فارسی‌زبان، مشغول فعالیت ضد نظام می‌باشد.

رمضانپور همسر خویش را مجبور به کشف حجاب کرد و تصویر وی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که این اقدام با اعتراض رسانه‌ها مواجه شد.

دو سال پیش و پس از حادثه تروریستی حمله خونین به مراسم رژه نیروهای مسلح، در توجیه اقدام عجیب ایران‌اینترنشنال برای گفت‌وگو با یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه و در واکنش‌ها به انتقادات گسترده در افکار عمومی، مصاحبه یادشده را کاری منطبق‌بر قواعد حرفه‌ای و قانونی تلقی کرد و مدعی شد دیگر رسانه‌ها نیز همین کار را می‌کنند.

علیرضا نوری‌زاده

رسانه

علیرضا نوری‌زاده که اکنون مجری برنامه پنجره‌ای رو به خانه پدری در شبکه ایران فردا است از وابستگان رژیم شاه بود که پس از انقلاب اسلامی جز اپوزیسیون خارج‌نشین شد و به ضدیت با نظام جمهوری اسلامی از طریق فعالیتهای رسانه‌ای اقدام کرد. او با رژیم صدام در جنگ با ایران همراهی و همکاری داشت و پس از جنگ نیز به فعالیت علیه نظام ادامه داد. نوری‌زاده از سال 84 بر شدت موضعگیری و دروغپراکنی علیه نظام داشت و در فتنه 88 آشکارا با براندازان همراهی کرد و خواستار تداوم فتنه تا سقوط جمهوری اسلامی شد. وی ارتباطات نزدیکی با دستگاههای اطلاعاتی عربی دارد و در زمان رژیم مبارک در مصر نیز در خدمت استخبارات آن کشور بوده است، مواضع وی علیه تشیع شباهت زیادی به مواضع وهابی‌ها داشته و اگرچه خود فردی بیدین و ضد اسلام است، اما بر اساس مواضع وهابی‌ها به نظام جمهوری اسلامی حمله می‌کند.

فواد پاشایی

رسانه

حزب مشروطه ایران طرفدار پادشاهی مشروطه و خواهان بازگشت ان در ایران است. این حزب خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

فواد پاشایی که دبیر کل این حزب است در راستای براندازی و سقوط ایران قدم هایی را درستای خواستار رژیم صهیونیستی برداشته است. وی در زمان اغتشاشات ایران خواستار حمایت از تظاهرات کنندگان خارج نشین که تعداد کمی در این اعتراضات حضور داشتند بود و از اوضاع داخلی ایران تا سقوط نظام حمایت می‌کرد. گوشه‌ای از نظرات پاشایی زمان اغتشاشات سال گذشته ایران:

پانته آ مدیری

رسانه

نیلوفر مدیری یا همان پانته آ مدیری از مجریان و گویندگان سابق شبکه های من و تو و ایران اینترنشنال بود. او از مجریان شبکه من و تو بود که به علت مشاوره غیرقانونی در زمینه مهاجرت غیرقانونی یا همان قاچاق انسان به پرداخت ۱,۲۰۰ پوند در دادگاه محکوم شد و در کنار آن علاوه بر ۱,۱۰۰ پوند غرامت باید ۹۰۹ پوند هم بابت هزینه اتهاماتش در دادگاه پرداخت می‌کرد.

او بعد از به وجود آمدن مشکلات بسیار، مجبور به ترک شبکه من و تو شد و برای ادامه فعالیت کاری خود در زمینه گویندگی و مجری گری به شبکه ایران اینترنشنال رفت که در نهایت از آنجا هم جدا شد.

ژیار گل

رسانه

خبرنگار ارشد بخش فارسی بی‌بی‌سی و خبرنگار بین‌الملل سرویس جهانی بی‌بی‌سی، یکی از فعال‌ترین چهره‌ها در مجموعه رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور از منظر ورود به مسائل حساس حاکمیت و جامعه ایرانی است. وی یکبار در تلاش برای خروج قاچاقی از ایران به ترکیه و بازداشت و دیپورت شدن از این کشور، در سال ۱۹۹۷ به کانادا مهاجرت کرد. او با ساختن مستندی به نام «داستان دو سرباز» در سال ۱۳۸۹، که ماجرای دو سرباز ایرانی و عراقی جنگ ایران و عراق است که سال‌ها بعد از جنگ در عراق دوباره با هم مواجه می‌شوند، نام خود را به‌عنوان یک مستندساز خبری در بی‌بی‌سی فارسی مطرح کرد. احتمال رابطه ارگانیک ژیار گل با موساد، از مدت‌ها قبل، یعنی زمانی که او در حیاط خلوت یا بهشت جاسوسان موساد، اقلیم کردستان، تردد داشت و برای گروه‌های مسلح و تجزیه‌طلب ضد ایران رپرتاژ می‌رفت، مطرح شده بود. گل اولین بار در نوامبر ۲۰۱۰، با یک مقام ارشد سابق موساد (ایلان میزراحی) مصاحبه اختصاصی انجام داد. در ماجرای مرگ مهسا امینی، در شهریور ما ۱۴۰۱، از آن‌جا که شهرهای استان کردستان به نوعی نقطه شروع ناآرامی‌های خیابانی بودند، طبیعی بود که ژیار گل، که سابقه‌ای چندین ساله در تهیه گزارش‌های تحریک‌آمیز و همدلانه با گروه‌های تجزیه‌طلب مسلح داشت، از قافله عقب نماند و یکی از فعال‌ترین خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اغتشاشات در ایران در پیوند با این ماجرا بود. او که در گزارش‌هایش مکرراً تاکید داشت که نقطه شروع ناآرامی‌های ضدجمهوری اسلامی از شهر «سقز» (زادگاه مهسا امینی) بود (برای بخشیدن صبغه‌ای قومیتی به ناآرامی‌ها)، در ۹ آذر ۱۴۰۱ مستندی به نام «خیزش زنان ایران» را روانه آنتن کرد تا چنین القاء کند که این‌بار قاطبه زنان ایران به رویارویی با جمهوری اسلامی کمر بسته‌اند

آرش سیگار‌چی

رسانه

گویندهٔ اخبار و خبرنگار تلویزیون فارسی صدای آمریکا که حرفه خود را از تهیه گزارش برای روزنامه‌های اصلاح طلبی آغاز کرد. وی  بعد از بازگشت به شهر زادگاهش در شمال ایران در نشریه گیلان امروز به عنوان سردبیر مشغول به کار شد. او در همان زمان وبلاگ خود را با نام پنجره التهاب راه‌اندازی کرد که شامل اخبار، تفسیر و شعر می‌شد. او در سال 83 به اتهام جاسوسی و فعالیت علیه امنیت ملی ابتدا به ۱۴ سال زندان محکوم شد و بعد از 3 سال به دلیل درمان سرطان دهان از زندان آزاد شد که بعد از آزادی به آمریکا رفت و توانست پناهندگی خود را بگیرد و در آنجا ماند. او در سال ۲۰۰۷ برای شجاعت و فداکاری خود در رشته روزنامه‌نگاری در ایران، موفق به دریافت جایزه هلمن/همت شد.

نازنین انصاری

رسانه

مدیرمسئول روزنامه کیهان لندن که به عنوان داور دائمی در برنامه دیت‌لاین لندن در بی‌بی‌سی فعالیت می‌کند و تجزیه و تحلیل اخبار مربوط به ایران را در رادیو بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، اسکای نیوز و الجزیره ارائه می‌دهد. وی همچنین با وب سایت اوپن‌دموکراسی همکاری می‌کند. وی در خصوص جنبش زن زندگی آزادی می‌گوید: روزانه به دنبال اخبار این جنبش هستیم و به ادامه و به سرانجام رسیدن این جنبش امیدوارم.

عرفان فرد

رسانه

نویسنده در دامگه حادثه که حاصل گفتگوی او با پرویز ثابتی مدیرکل اداره سوم ساواک و یکی از صاحب‌منصبان اصلی ساواک بود است. وی در کارنامه مصاحباتی خود مصاحبه با مسعود بارزانی، جلال طالبانی، فؤاد معصوم، نوری مالکی، نوآم چامسکی، جیمز بیکر را نیز دارد. او که با انتشا کتاب در دامگه حادثه به چهره معروفی در بی بی سی فارسی و دیگر رسانه های معاند دارد تخصص عالی در تحریف تاریخ مخصوصا تاریخ جمهوری اسلامی ایران دارد از این این شبکه های معاند به او عنایت ویژه ای دارند و جز افراد خاص این گروه ها قرار دارد.

وحید بهشتی

او از حامیان دراویش گنابادی است. وی که اکنون مسئول تلویزیون در (Dorr TV) است برای قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریست ها جلوی پارلمان انگلیس 65 روز اعتصاب غذا کرد وی که دچار مشکلاتی شده بود اعلام کرد که به دلیل توصیه پزشکانش مدتی عتصاب غذا را لغو میکند تا دوباره بتواند در این راستا اعتصاب غذا کند. وی در توییتر خود نوشت: «بر اساس توصیه پزشکان و برای ادامه مبارزه با تروریستهای سپاه پاسداران به طور موقت به اعتصاب غذا پایان میدهم و به محض بازگشت سلامتی به محل تحصن کنار همرزمانم بازخواهم گشت. در زمان بستری بودن وی در بیمارستان مسیح علینژاد و نازنین انصاری به ملاقات وی رفتند و او را در ادامه این مسیر تشویق کردند.

رسانه

رسانه

تمام گروه‌های رسانه‌ای معاند در نشست با وزیر اطلاعات رژیم اشغال‌گر قدس به دستور پشت پرده اسرائیل گام‌هایی را در راستای ایجاد آشوب و ایجاد تحریم بیشتر در ایران برداشتند اما با به نتیجه نرسیدن تمام این اتفاقات در ایران باعث شدند تا مقامات اسرائیلی خود وارد عمل بشوند و مستقیما با دستورات خود پای کار براندازی باشند اما تا کنون به لطف هوشیاری مردم و مسئولین و مدافعان امنیت ایران هیچکدام از طرح‌ها به نتیجه دلخواه دشمنان نرسیده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/250

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی