پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امید ظریف صنایعی مدال برنز رشته دو ومیدانی بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگِژو چین خود را طی مراسمی به ۱۵ هزار شهید گلگون کفن استان فارس اهدا کرد.

منتشر شده در 29 آبان 1402
در سرویس

این ورزشکار پرافتخار روز دوشنبه گفت:‌ پیش از این که به این مسابقات اعزام شوم در دیداری که با خانواده شهدا داشتم، نیت کردم درصورت کسب مدال آن را به شهدای استانم تقدیم کنم که این نیت بر آورده شد.

ارزش مدال ما در برابر خون شهدا هیچ است

ظریف صنایعی ادامه داد:‌ ارزش مدال ما دربرابرکاری که شهدای عزیز کردند،‌ هیچ است چرا که آنها از جانشان برای حفظ ایران گذشتند تا ما بتوانیم بدون دغدغه در مسابقات برون مرزی شرکت و افتخار کسب کنیم.

وی تاکید کرد:‌ مدالم را از این جهت تقدیم به شهدای گرانقدراستان فارس کردم تا سایر ورزشکاران هم به پاس قدردانی ازشهدای عزیزاین کار را انجام دهند.

 مراسم اهدای مدال

باید قدر دان باشیم

این قهرمان ملی گفت:‌ جوانانی که شهید شدند آینده سازان ایران بودند که هم اینک جایشان خالی است و باید قدردان باشیم.

در این مراسم آیت الله لطف الله دژ کام امام جمعه شیراز و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس شرکت داشتند.

افتخارات امید

امید ظریف صنایعی برای دومین بار دربازیهای آسیایی شرکت داشت ، او در سال ۲۰۱۸ در جاکارتا در ماده دو ۴۰۰ متر مدال طلا کسب کرد و در ماده ۲۰۰ و ۱۰۰ متر هم نشان برنز گرفت و در هانگژو هم برنز گرفت تا در هر ۲ دوره صاحب مدال شود.

۱۶ ورزشکار جانباز، توان یاب، نابینا و کم بینایان استان فارس در چهارمین دوره بازیهای پارا آسیایی هانگژو با ۱۳ مدال با دست پُرمسابقات را ترک کردند، انداختن مدال نقره ساره جوانمردی برگردن فرزند سه ماهه اش حرکت جالبی بود که برای نخستین بار رقم خورد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/148046

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی