پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد، اما اراذل و اوباش با چاقو جراحات زیادی وارد می‌کنند که باعث شهادت او شد.

منتشر شده در 10 اردیبهشت 1402
در سرویس

عطیه فکری- درشامگاه ۸ اردیبهشت یکی از شهروندان سبزواری که در انتظار بازگشت دختر خود بود متوجه ایجاد مزاحمت دو تن از اراذل و اوباش برای چند دختر جوان و کشاندن یکی از ایشان در خیابان می‌شود که بلافاصله در حمایت از او وارد عمل شده و با اراذل و اوباش مذکور درگیر می‌شود. این ویدیو حاوی تصاویر تلخ است.

در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیروهای انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.

کاربران چه واکنشی به این حادثه تلخ نشان دادند؟ 

این درگیری و حادثه تلخی که اتفاق افتاد اکثریت مردم را فارغ از اینکه چه تفکری و سمت و سوی مذهبی و سیاسی دارند به شدت متاثر کرد، حتی برخی از کاربران روی این ویژگی که او طلبه، بسیجی یا مدافع حجاب نبوده است بلکه صرفا به دلیل غیرتمندی و دفاع از آن دختران جوان وارد صحنه می‌شود و این دفاع از ناموس به قیمت از دست دادن جانش تمام شد.

9

1

2

 

3

4

 

5

 

6

7

 

8

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8511

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی