پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نقدی بر رفتار خود تحقیرانه علیه دانش و فناوری داخلی

واتساپ در آپدیت جدید خود امکان Saved Messages که در تمامی پیامرسان دیگر وجود دارد را اضافه کرد.

منتشر شده در 1 بهمن 1401

بروزرسانی های جدید پلتفرم‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی و افزودن امکانات جدید برای جذب و استفاده کاربران مجازی این روزها به نکته‌ای قابل توجه در شرکت‌های فناوری تبدیل شده است.

شرکت متا که از غول‌های فناوری در حوزه شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان از ان یاد می‌شود، به تازگی در جدیدترین برورزسانی برای پلتفرم واتساپ ویژگی پیام به خود یا همان Saved Messages را برای کاربران فعال کرده است.

آپدیت واتساپ

نکته قابل توجه در این بروزرسانی اضافه شدن ویژگی است که در تمامی پیامرسان های مورد استفاده وجود داشته و امکان جدید و خارق العاده ای نیست و مشابه این امکان و حتی دسترسی های بیشتر برای راحتی کاربر در پیامرسان های ایرانی نیز تعبیه شده است.

این بروزرسانی واتساپ همچنین مورد کنایه برخی کاربران مجازی نیز قرار گرفت.

واتساپواتساپواتساپ

گفتنی است چندی پیش نیز خبری مبنی بر نشر اطلاعات کاربران واتساپ در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی کاربران جهت استفاده از این پیامرسان را افزایش داد.

نشر اطلاعات واتساپ

هکرها به شماره تلفن حدود 500 میلیون کاربر واتس‌اپ از 84 کشور جهان دست پیدا کرده بودند که بیش از ۳۰۰ هزار شماره متعلق به کاربران ایرانی بود.

پیامرسان‌های ایرانی جایگزین مناسب مشابه خارجی
پیامرسان های ایرانی با توجه به قرار داشتن در داخل کشور و امنیت شبکه داخلی و بروزرسانی های جدید تقریبا تمام امکانات کاربری که مورد نیاز کاربران می باشد را پوشش داده اند و مورد استقبال بسیاری هم قرار گرفته اند.

از انجام خدمات بانکی تا درآمدزایی از محتوای تولید شده در فضای مجازی از امکانات پیامرسان های ایرانی است و کاربران ایرانی میتوانند در فضای امن و مطمئن به تبادل پیام و انجام کارهای خود بپردازند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات تا 15 آذر تعداد کاربران تا ۱۵ آذر روبیکا ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، ایتا ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، بله سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و سروش پلاس سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.

آمار کاربر فعال

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/18274

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی