پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سعید قاسمی:

سعید قاسمی در کارگاهی در محل برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار از تحولات سیاسی اخیر در ایران و کشورهای منطقه صحبت کرد.

منتشر شده در 26 دی 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عصمت علی‌آبادی _ سعید قاسمی، فعال سیاسی با حضور در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: خداوند را شاکرم که ۴۵ سال عمر انقلابی گرفتم بقیه آن در بردگی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود. شهید آوینی نیز همه آنچه را قبل از انقلاب کرده‌بود، آتش زد چراکه هر چه قبل انقلاب بود، منی و مایی بوده‌است.
وی افزود: ۲۵۰ سال پیش سرزمین ایران بسیار گسترده تر از چیزی بود که الان هست. هر دفعه در اثر خیانت پادشاهان خائن بخشی از ایران را از ما جدا کردند. آخرین آن بحرین بود که ۵ سال قبل از انقلاب شاه به بهانه‌های واهی یک شبه آن را به انگلیس تحویل داد. این سوال مطرح است که موضوع تحویل امثال بحرین در کجای دروس تاریخی حوزه و دانشگاه آمده‌است. تاریخ حجت نیست. هنرمندان باید تاریخ واقعی را به نمایش بگذارند.
قاسمی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم توسط انگلیس هلوکاست ۹ میلیونی در کشور ما رخ داد، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ جهانی بر علیه کشور ما اتفاق افتاد. با وجود همه خیانت‌های داخلی و برجام ۵۹۸، دشمن نتوانست یک متر زمین را از ما بگیرد.
وی با بیان اینکه چرا باید یک استاد دانشگاه که پروپاگاندای دشمن است در کشور ما آزادی بی حد و حصر داشته باشد، اظهار کرد: چرا امثال فائزه هاشمی بهائی دنبال نابودی نظام هستند اما قوه قضاییه و مجریه سکوت کردند. جناب رئیسی تا زمانی که روحانی چی‌ها و اصطلاحاتی‌ها آزاد هستند، به جایی نمی رسید.
جناب رئیسی انقلابی‌ها را حفظ کن، دنبال جذب اصلاحاتی‌ها نباش؛ رئیس‌جمهور آن‌ها هشتاد سال کشور را عقب انداختند.
این فعال سیاسی و پاسدار ادامه داد: با همه کارشکنی‌های اصلاحاتی‌ها و فتنه‌گران داخلی که اکثر عوامل آن‌ها تابع اسرائیل هستند، مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند؛ قدر آن‌ها را بدانید. در کرمان بمب گذاری می‌شود، لحظاتی بعد باز مردم بدون ترس در گلزار شهدا حضور پیدا می‌کنند. غزه از چنین مردمی الگو گرفته و ایستادگی می‌کند. همه بلاهایی که بر سر ملت فلسطین آمده، بدتر از آن بر سر ما آمده‌است.

وی با بیان اینکه قوه مجریه و قوه قضاییه بگذارید تاریخ از اقتدار شما در مبارزه با مفسدان یادکند، عنوان کرد: ما انقلاب کردیم که فساد نباشد، قاسم سلیمانی در داخل و خارج دشمن داشت. دشمنان داخلی او همین مفسدان و فتنه‌گران اعم از کارگزاران و اصلاحاتی‌ها بودند.
قاسمی بیان کرد: صد سال دیگر تاریخ می‌نویسند که قاسم سلیمانی و همدانی‌ها برای ما چه کردند امروز همه درباره آیین عظمت او در خواب هستند. قاسم، درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) بود.
این پاسدار گفت: اکبری جاسوس فخری‌زاده را لو داد. او یکی از ده بهترین نخبه‌های جهان بود که توسط دشمن ترور شد. دشمن ده سال دنبال او بود. این وقایع در اثر نفوذی‌ها رخ می‌دهد.
قاسمی با بیان اینکه امام راحل به مردم ما شجاعت داد که پای انقلاب ایستادگی کنند، اظهار کرد: در همین شبکه چپق کسی را آوردند که با تفکر ذلیلانه گفت ۷ اکتبر غزه دستاوردی نداشته است. او غلط کرده چنین حرفی زده‌است. اگر اصلاحاتی‌ها نبودند و خیانت هاشمی‌ها و روحانی‌ها نبود، انقلاب به پیروزی‌های بزرگی رسیده بود.
وی افزود: در ۴۵ سال انقلاب ۵ جریان اساسی از پدیده‌های آخرالزمانی هستند؛ انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی در جنگ، پیروزی در فتنه‌های کمرشکن، نبرد آخرالزمانی در شامات، آخری هم یمنی‌ها هستند که هر روز فتوحات می‌کنند. انقلابی‌های واقعی جای ناامید شدن ندارند.
قاسمی در خصوص ۷ اکتبر ابزار کرد: دستاورد عملیات هفت اکتبر، اتفاقی آخرالزمانی بود که فلسطینی‌ها برای اولین‌بار نشان دهند که می‌شود بر دشمن پیروز شد. اگر مسلمان‌ها با هم وحدت داشتند، تمام این فتنه‌ها تا امروز تمام شده‌بود.
این پاسدار در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل می‌فرمودند اگر انقلاب ما در هیچ زمینه‌ای توفیق نداشته باشد، همین که به محرومان عالم ثابت کرده که می‌شود بر ظالمان پیروز شد، کافی است. گمراهان انقلاب، عبرت‌های انقلاب هستند که جوانان باید وقت بگذارند تاریخ آن‌ها را بخوانند تا گمراه نشوند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/155120

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی