پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مجری که پشت پرده رسانه های فارسی زبان را افشا کرد اخراج شد یا استعفا داد؟

رعنا رحیم پور مجری 15 ساله بی بی سی فارسی اخراج شد.

منتشر شده در 15 فروردین 1402

رعنا رحیم پور، فعال رسانه و مجری 15 ساله بی بی سی فارسی پس از مدت ها کار در این بنگاه دورغ پراکنی و فعالیت بسیار زیاد او در زمان اغتشاشات اخیر ایران از این شبکه فارسی زبان معاند اخراج شد تا سایر فعالان رسانه به این ماجرا واکنش نشان بدهند.

وی که در مدت فعالیت خود در این شبکه گاف‌های در جهت برملا شدن برخی از اتفاقات و تصمیمات پشت پرده این شبکه فارسی زبان خارج نشین مانند افشای فایل صوتی وی در 16 آبان 1401 که رسماً می‌گفت برای بوقچی‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، ایران «تکّه‌پاره» و «تجزیه‌شده» هدف است، نه دموکراسی، را داشته است حال به همین دلیل از این شبکه اخراج شد.

بی بی سی فارسی با انتشار بخشی از برنامه خبری شبکه خود که در آن خداحافظی رعنا رحیم پور وجود داشت در توییتی نوشت:

 

خداحافظی رعنا رحیم‌پور از بی‌بی‌سی

به گزارش حهت پرس، برخی از فعالان رسانه و خبرنگاران خارج نشین و مخالف جمهوری اسلامی نیز در توییت‌هایی از خداحافظی رعنا رحیم پور ابراز اندوه کردند و نوشتند:

1

1

1

در فضای رسانه‌ای طوری وانمود شد که وی به میل و رقبت خویش از این شبکه خداحافظی کرده است اما روشن شدن حتی اندکی از واقعیت‌های پشت‌پردۀ این رسانه‌ها، رسوایی‌های بزرگی برای آنان در پی دارد، به همین دلیل سازمان‌های جاسوسی غربی حاضر در پشت‌صحنۀ این رسانه‌ها، علی‌رغم ظاهرسازی‌ها، با فاش شدن اسرار رسانه های امنیتی برخورد شدیدی میکنند.

در ایران برخی کاربران با یادآوری انتشار خبرهای دروغ رعنا رحیم پور درباره اوضاع ایران در زمان اغتشاشات اخیر ایران نوشتند که او رفت ولی جمهوری اسلامی ایران هنوز هست.

به گزارش جهت پرس، در بین  فعالان رسانه‌ای، سید حمید علیزاده، یکی از عوامل و مجریان برنامه طنز سیاسی دی بی سی فارسی در صفحه توییتری خود در واکنش به اخراج رعنا رحیم پور از بی بی سی فارسی نوشت:

1

عبدالرحیم انصاری، تحلیلگر مسائل سیاسی، با اشاره به اوضاع صدا و سیمای ایران که هرکسی در این رسانه هر کاری را آزادانه انجام می‌دهد و هیچ برخورد قاطی با آنها نمی‌شود در خصوص این برخورد بی بی سی با مجری خود برای افشای برخی از اتفاقات در صفحه توییتری خود نوشت:

1

به گزارش جهت پرس، یکی از فعالان رسانه ای و کاربران فضای مجازی با اشاره به حذف راحت افراد خاطی در شبکه‌های معاند نوشت:

1

دیگر کاربران فضای رسانه به طنز و به جد در مورد حذف این نیروی بی بی سی فارسی که در آرزوی نابودی ایرانو جمهوری اسلامی سالها وقت و هزینه خود را مصرف کردند نوشتند:

1

 

1

 

1

1

کلام پایانی

شبکه های معاند خارج نشین به راحتی کسی را که ذره ی از دستورات آنها نا فرمانی کند یا برای مجموعه آنها از لحاظ درز اطلاعات پشت پرده شبکه خطر آفرین باشد را حذف می‌کنند و با پروژه های دستوری سعی در عادی جلوه دادن و جدایی فرد به میل و رقبت خویش از مجموعه می‌کنند. بلایی که بجز رعنا رحیم پور بر سر برخی از مجریان و کارمندان این نوع مجموعه ها آمده است، آن هم فقط بخاطر گفتن کمی از اطلاعات آنها و رو شدن نقشه آنها برای مناطق دیگر. این یعنی در خاموشی تمام میخواهند به اهداف خود که هما نابودی جهان اسلام است دست یابند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10891

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی