پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نتانیاهو:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با ارسال سلاح به اوکراین مدعی شده که چنانچه سلاحی ارسال شود آن سلاح‌ها در نهایت به دستان ایران خواهد افتاد.

منتشر شده در 27 مهر 1401
در سرویس

نتانیاهو در مصاحبه‌ای که دیروز سه‌شنبه با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی انجام داد مدعی شده بود«در خصوص موضوع ارسال سلاح همیشه این احتمال وجود داد که سلاح‌هایی که ما به میدان جنگ ارسال می‌کنیم ممکن است در نهایت به دستان ایرانی‌ها بیفتد و آنها از این سلاح‌ها علیه ما استفاده کنند.»

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: «در بلندی‌های جولان، جایی که ما در تلاش هستیم از شکل‌گیری یک جبهه تروریستی دیگر علیه خودمان جلوگیری کنیم ما با سلاح‌های ساخت اسرائیل مواجه می‌شویم.»

ساعتی قبل‌تر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو هیچ سلاحی به اوکراین نخواهد فروخت. او مدعی شد کمک‌های اسرائیل به اوکراین تنها شامل کمک‌های پزشکی و بشردوستانه بوده است.

روز گذشته (دوشنبه) «دیمیتری مدودوف»، نخست‌وزیر سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه به رژیم صهیونیستی درباره حمایت از اوکراین هشدار داده بود. او گفت چنانچه اسرائیل بخواهد با ارسال سلاح به اوکراین از این کشور حمایت کند این موضوع بر روابط تل‌آویو با مسکو اثر مخرب خواهد داشت.

اظهارات این مقام روسیه بعد از آن مطرح شد که یکی از مقام‌های رژیم صهیونیستی گفته بود وقت آن است که اسرائیل هم همانند اعضای ناتو از اوکراین حمایت تسلیحاتی کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/29910

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی