پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مسعود اطیابی کارگردان سینما با حضور در محل اخذ رای گفت: حضور در انتخابات نیاز جامعه امروز است و باید از فضاهای دوقطبی و چندقطبی عبور کرد

منتشر شده در 11 اسفند 1402
در سرویس

کارگردان سینما با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، از ادامه پیگیری خود برای اکران فیلم سیاسی «ماه‌گرفتگی» خبر داد.
مسعود اطیابی در گفت‌وگو با ایرنا درباره کیفیت نقش‌آفرینی سینماگران در فرآیند برگزاری یک انتخابات گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در همه مناسبت‌های ملی، قطعا منجر به عقب‌نشینی بدخواهان ملت خواهد شد. به نظر می‌رسد سرنوشت ما، از این منظر، به آرای تک‌تک ما گره خورده است.
وی افزود: اتفاقا در قالب همین صندوق رأی است که اعتراضات ما هم شنیده می‌شود. همه ما متوجه نقایص موجود در فرآیند اداره کشور هستیم و خواهان رسیدگی به آن‌هاییم. این اعتراض و مطالبه را می‌توان در فضای انتخابات نشان داد. شرکت در این فرآیند حق همه مردم است. به نظرم حضور در انتخابات، نیاز جامعه امروز است تا بتوانیم از فضاهای دوقطبی و چندقطبی موجود عبور کنیم. بالاخره می‌دانیم که در مبانی کلی، وحدت داریم. نظرهای‌مان شاید متفاوت باشد اما می‌توان این نظرات را در مواردی تجمیع کرد.
کارگردان فیلم پرفروش «هتل» تأکید کرد: رأی‌گیری یکی از ابزار و آثار دموکراسی مدرن است که در کشور ما هم اجرای آن تا به امروز بد نبوده است. قطعا توصیه من هم این است که همه ما در این فرآیند مشارکت داشته باشیم. خودم هم پای صندوق رای می‌روم و به نامزد اصلح رای می‌دهم.
اطیابی که پیش‌تر فیلم «ماه گرفتگی» را با موضوع حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ کارگردانی کرده است، درباره سرانجام آن فیلم گفت: همچنان پیگیر اکران این فیلم هستم اما متأسفانه هنوز شرایط آن به‌وجود نیامده است. فکر می‌کنم این فیلم، فیلم خوبی است که به‌شدت پیگیر فراهم آوردن شرایط اکران آن هستم اما بعد از گذشت سال ها هنوز فرصت و شرایط اکران آن فراهم نشده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161891

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی