پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیر مسئول جهت پرس:

احمد کارآمد، مدیر مسئول سایت جهت پرس در رشته توییتی درباره حجاب نوشت: مسئله حجاب در ایران بسیار پیچیده تر از مبارزه با مفاسد اقتصادی بلکه حتی غنی سازی هسته ای است.

منتشر شده در 29 آذر 1401

احمد کارآمد، مدیر مسئول سایت جهت پرس درباره وضعیت حجاب نوشت: تا حرف از حجاب میشود، می گویند اول مفسدین اقتصادی را بگیرید بعد با کشف حجاب برخورد کنید یا می گویند غیبت بدتر است یا بدحجابی! نماز مهمتر است یا حجاب!
مثل اینکه همه مردم و مسئولین کشور فقط می توانند به یک کار بپردازند یا فقط باید به یک موضوع فکر کنند! درحالیکه اصلا قرار نیست مسئله ای برای مسئله دیگر فدا شود یا اولویت ها تغییر کند، ضمن اینکه مسئولین و ارگان های مختلف، مسائل و وظایف مختلفی دارند و در بسیاری از موارد با هم تمایز دارند!
مسئله حجاب در ایران بسیار پیچیده تر از مبارزه با مفاسد اقتصادی بلکه حتی غنی سازی هسته ای است.

در مبارزه با مفاسد اقتصادی می توان به عوامل و فرآیندهای اشتباه به سرعت دست پیدا کرد و مشکلات سیستم را احصا کرد البته اگر اشرافیتی که از دهه هفتاد شروع شد و در دوره دولت روحانی دوباره جان گرفت، بگذارد! اما در مسئله حجاب چند عامل تاثیرگذارند؟ چه فرآیندهایی در آن دخیل‌اند؟

چه ارگان هایی می توانند مسئله را حل کنند؟ چقدر برای آن تولید محتوا شده است؟ چگونه می توان در برابر پدیده انقلاب جنسی در جهان ایستاد؟ آیا می توان بدون گشت ارشاد و راه حل های قوه قهریه با موضوع بدحجابی مقابله کرد؟آیا فرهنگ سازی به تنهایی می تواند مشکل حجاب را حل کند؟

بالا و پایین کردن حجاب بین بقیه مشکلات کشور، جز بی توجهی به اهمیت موضوع، ثمره دیگری ندارد! یعنی دقیقا چیزی که دشمن میخواهد!
اما حجاب هنجاری است که هم باعث قوام نهاد خانواده و امنیت اخلاقی جامعه است و متضمن تربیت درست نسل آینده، پس لحظه ای هم نمیتوان در برابر این مسئله سکوت کرد!

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/21918

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی