پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

واکنش وحید امیری به مرگ مهسا امینی:

بازیکن پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرام به ماجرای مرگ مهسا امینی و حوادث پس از آن واکنش نشان داد.

منتشر شده در 7 مهر 1401
در سرویس

 وحید امیری بازیکن تیم ملی ایران در واکنش به اتفاقات اخیر در صفحه شخصی اش نوشت:این که یک عده ای در مورد مساله ای به این مهمی و مرگ یک انسان بی گناه آن هم دختری از دختران سرزمینمان سکوت میکنند دلیلی بر بی اعتنایی نیست اما برای کسی مثل من که همیشه از دودستگی گریزان بوده سخت بود که در مورد مرگ مظلومانه مهسا امینی بنویسم ولی در مورد آتش زدن قرآن توسط عده ای ننویسم ، قرآنی که کتاب مقدس میلیاردها انسان در کره زمین است.

سخت بود که در مورد برخورد بسیار زشت عده ای از مامورین نیروی انتظامی که قلب انسان را به درد می آورد بنویسم و در مورد بریدن گلوی مامور بی گناه و وظیفه شناسی دیگر ننویسم و آتش زدن ماموری دیگر را نبینم.

زجر کشیدم وقتی احساسات پاک جوانهای معصوم کشورم را که اعتراضی به حق داشتند را به همراه سو استفاده ی عده ای دیگر در تخریب اموال عمومی و جسارت به پرچم ابا عبدالله را دیدم.

اینکه حمایت یکی مثل مریم رجوی و گروهکش که جنایاتشان بر هیچ کس پوشیده نیست را ببینم و نفهمم که اینها چیزی جز دو دستگی و ویرانی برای ما در نظر ندارند و یا نفهمم که عده ای خواب تجزیه کشورم را دارند و میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

من هم برخورد بد گشت ارشاد را نمی پسندم اعتقاد دارم که حاکمیت حتما باید در مورد این مساله راهکاری پیدا کند ولی مخالف آتش زدن پرچم کشورم هستم و از اینکه حال مردم کشورم خوب نیست ، به شدت نگرانم اما از ما نخواهید که در زمین فوتبال نسبت به برد تیم ملی آن هم در آستانه جام جهانی بی تفاوت باشیم و و جانانه از حیثیت ایران دفاع نکنیم.

مهدی طارمی باید آن جلو گل بزند و سردار باید سرداری کند ، همه باید یک تیم واحد باشیم و اعتقاد دارم صدای علی کریمی به عنوان یک مطالبه گر دلسوز حتما باید شنیده شود.

میشود با آرامش و با منطق مشکلاتمان را بین خودمان حل کنیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/33389

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی