پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس برسی می‌کند

مجلس دوازدهم با قرائت متن رهبر معظم انقلاب کار خود را آغاز کرد،متنی که به عنوان مانیفست مجلس دوازدهم مورد توجه و مطالبه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

منتشر شده در 7 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ مجلس دوازدهم امروز رسما با قرائت متن پیام رهبر انقلاب آغاز به فعالیت کرد. مجلسی که علاوه بر تصمیم گیری برای استان های خود باید نگاه ملی و کشوری هم داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب امروز در متن پیام خود دو نکته اساسی را به نمایندگان مجلس گوش زد فرمودند:

1- بفکر آبادانی حوزه های انتخابی خود باشید و امید را در دل مردم روشن کنید

2- مراقب قسمی که در ابتدای کار میخورید باشید که بار معنوی و سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت.

نگاهی به محتوای سخنان رهبر معظم انقلاب نشان میدهد که مردم با امید به اینکه فردی دارای صلاحیت  راهی مجلس می شود،‌ پای صندوق رای آمده اند، بنابراین نمایندگان منتخب هم امیدی را که مردم به او برای گشایش گره کار خود بسته اند را نباید از بین ببرند و هم با پیگیری مشکلات مردم رونق اقتصادی را در منطقه خود رقم بزنند.

نکته قابل توجه دیگر  در بیانات رهبر انقلاب بحث آرام بخشی و امید آفرینی بود. ایشان در بیانات خود فرمودند: نکته‌ای که همواره بر آن تأکید می‌کنم آن است که مجلس باید آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده‌ همّتها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.

این نکته بدان معنا است که حواشی مجلس قبل باعث تشویش اذهان عمومی شده بود و افکار عمومی را بدبین کرده بود. دور بودن مجلس از این قبیل مسائل و شفافیت در عملکرد میتواند مردم را به حل مشکلاتشان دلگرم کند.

کاربران فضای مجازی نیز با گرامیداشت شهیدان پرواز اردیبهشت  نسبت به آغاز کار مجلس دوازدهم واکنش نشان دادند که در ادامه آن را میخوانید:

مجلس دوازدهم با خواندن قسم نمایندگان مجلس برای قدم گذاشتن به رسیدگی امورات کشور کار خود را آغاز کرد. اکنون نماد بزرگی از صبر، تلاش و کار در راه رضای خدا را در مقابل خود دارد. مردم در هر زمینه ای نمایندگان خود را در ترازوی قیاس با شهدای خدمت گذاشته و از نمایندگان خود طلب یاری برای پیشرفت و آبادانی کشور را دارند. نمایندگان باید با حواسی جمع تر نسبت به مجلس قبل در راه خدت به ملت قدم بگذارند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171224

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی