پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تلاشی برای روسیه ستیزی در ایران

اخیرا عکسی از یک بلاگر روس در کنار دو سرباز ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است که در اینجا به جزئیات و حواشی مربوط به این ماجرا پرداخته می‌شود.

منتشر شده در 15 فروردین 1402
در سرویس

اخیرا عکسی از یک بلاگر زن روس در کنار دو سرباز ایرانی مقابل میدان آزادی منتشر شد و که با جنجال و حواشی زیادی مواجه شد. این عکس توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب وایرال شد. این بلاگر روس زن که می‌گفتند کریستینا بوشه نام دارد بعد شنیدن این حواشی حضور خودش و عکس مقابل میدان آزادی تهران را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: 

1

چرا این بلاگر روس سوژه شد؟!

این بلاگر روس  با یک میلیون فالوئر در اینستاگرام همسری ایرانی دارد و در ۴ ۵ سال اخیر با هوشمندی و خلاقیت خودش در تولید محتوا یک تصویر مثبت از ایران در بین شهروندان روس ایجاد کرده و به یک رفرنس برای روس‌ها تبدیل شده است. 

بواسطه او هم چندین اینفلوئنسر روس به  ایران آمده اند و بنا به گفته خودش با تاسیس یک آژانس گردشگری در روسیه برای سفر به ایران و لبنان… در مدت کوتاهی همه ۲۰۰۰ ظرفیتی که برای سفر به ایران برای امسال طراحی کرده است فروش رفته است.

عملیات رسانه ای برای عدم شکل گیری جریان گردشگری بین دو کشور طراحی دقیق شده است. و مشخص است دیپلماسی رسانه ای و وزارت گردشگری ایران برای خنثی سازی آن اندکی ایده و ابتکار عمل ندارند! شعور و درک و ابتکار عمل داش علی منصوریان در تشخیص و مقابله با این مسئله از بسیاری از آقایان مسئول بیشتر است!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10948

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی