پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش خبری جهت پرس؛

سخنگوی پلیس در واکنش به رفتار خشونت‌آمیز با یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران اعلام کرد که در این حادثه مأموران پلیس هیچ نقشی نداشته اند.

منتشر شده در 11 اسفند 1401
در سرویس

روز پنجشنبه درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه در تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.

واکنش پلیس به فیلم برخورد با یک زن در تهرانسر
در حالی که روز گذشته فیلمی از برخورد یک مرد با یک زن منتشر شد دفتر سخنگوی پلیس با صدور اطلاعیه ای پیرامون رخداد خشونت علیه یک بانو مقابل مدرسه ۱۳ آبان ، اعلام کرد که کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخداد مذکور ،تیمی از افسران حرفه ای خویش را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده و تجسس های آن ماموران نشان داده است در آن رخداد کارکنان پلیس هیچ نقشی،خواه مستقیم یا غیر مستقیم، نداشته اند؛ همچنین دفتر سخنگوی فراجا یاد آور شده است که پلیس ضمن تبری جستن از اینگونه اقدامات ، پس از انجام بررسی های لازم ،نتیجه را به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رساند.

ورود سازمان قضایی به ماجرا
همچنین سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور لازم در خصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شان با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد. در اطلاعیه این سازمان تاکید شده، این موضوع از همان لحظات اولیه اطلاع در دست بررسی دادستان نظامی تهران قرار گرفته و به محض مشخص شدن ابعاد مختلف آن به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

زنی که مادرنما بود
در این میان خبرنگاران مطلع شدند یک زن که اقدام به شعاردهی و تحریک دیگر والدین جهت سر دادن شعارهای ساختارشکنانه می‌کرد اساسا مادر هیچ‌یک از دانش‌آموزان نبوده و صرفا با هدف به حاشیه کشاندن اعتراض والدین در آن منطقه حضور یافته‌بود.

جزئیاتی از ماجرای برخورد با یک خانم در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر

خبرگزاری فارس در همین زمینه نوشت: دیروز فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر و گفته شد که این زن مادر یکی از دختران دانش‌آموز این مدرسه بوده که به‌علت نگرانی از وضعیت دخترش مقابل مدرسه آمده اما اعتراض برخاسته از دغدغه یک مادر به سلامتی فرزندش، با بازداشت آن هم به شکل خشن پاسخ داده شده است.

اما بررسی‌های تکمیلی و هویتی نشان می‌دهد این زن ۵۴ ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سردادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.

البته شیوه نامناسب برخورد با این خانم مورد اعتراض و پیگیری مسئولان قرار گرفته و وزیر کشور و سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برخورد با فرد خاطی دستورهایی داده‌اند اما تیتر اخبار و ویدئوهای منتشرشده از این ماجرا همچون برخورد با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم‌‌شده مدرسه ۱۳ آبان واقعیت ندارد.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/13542

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی