پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس از واکنش فعالان رسانه‌ای به دروغ‌های لیدر ضدانقلاب گزارش می‌دهد

یکی از رهبران جنبش ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی که ادعا دارد بیش از دوماه اعتصاب غذا کرده، در تصاویر تازه منتشر شده‌اش نه تنها لاغر نشده بلکه می‌تواند در مسابقات پرورش اندام هم شرکت کند.

منتشر شده در 23 اردیبهشت 1402

وحید بهشتی یکی از فعالان سیاسی و لیدرهای ضدانقلاب که ادعا دارد بیش از 70 روز است که دست به اعتصاب غذا زده، بسیار مورد توجه رسانه‌های معاندی همچون ایران اینترنشنال است و این شبکه تقریبا هر روز از وضعیت جسمانی او گزارش منتشر می‌کند.

توییت وحید بهشتی 5توییت وحید بهشتی 6

این در حالی است که عکس‌های اخیر وحید بهشتی هم در مراسم تاج‌گذاری پادشاه جدید انگلیس و هم در بیمارستانی که به تازگی به آنجا منتقل شده است، حکایت از دروغ گویی‌های او دارد.  در این تصاویر، وحید بهشتی نه تنها تغییر وزنی نداشته بلکه بازویش هم حجیم‌تر شده و کت و شلواری که مشخص است تازه نیست، کاملا اندازه تن او است.

توییت وحید بهشتی 2

 

توییت وحید بهشتی 3

 

به گزارش جهت‌پرس وحید بهشتی که این روزها به ظاهر روی موضوع تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متمرکز شده است، در روز تاج گذاری چارلز سوم، مدعی شد که از سوی دولت انگلیس به این مراسم دعوت شده است.

توییت وحید بهشتی 4

 

اما تنها چند ساعت بعد فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب دروغگویی‌اش را افشا کردند و گفتند: 

توییت وحید بهشتی 1

به گزارش جهت‌پرس وحید بهشتی که در آخرین سناریوی مظلوم‌نمایی خود، به بیمارستان رفته، با دروغگویی‌های مکررش باعث بی رنگ شدن حنایش برای ضدانقلاب شده به حدی که فعالان رسانه‌ایشان هر فعالیتی از او را  مورد نقد و کنکاش قرار می‌دهند و در توییت‌های خود مورد تمسخر قرار می‌دهند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7495

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی