پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار لیستی بعد از انتخابات سعی دارند افراد منسوب به خودشان را به مردم به عنوان نماینده اصلاح طلب معرفی کنند.

منتشر شده در 14 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ رسانه‌های رسمی و فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب لیستی از افراد منتسب به خودشان را تحت عنوان نمایندگان میانه‌رو منتشر کردند تا مردم و کاربران عادی شبکه‌های اجتماعی با این افراد آشنا شوند و تصور نکنند که اصلاح‌طلب در مجلس هیچ کرسی ندارند.

لیست صدای ملت که متعلق به جریان میانه‌رو یا همان اصلاح‌طلب بود، نتوانست در تهران جایگاهی به دست بیاورد، اما مجموعه‌ای از کاندیدا‌های مستقل، میانه‌رو یا تحت حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا توانستند به مجلس راه پیدا کنند یا راهی مرحله دوم انتخابات شوند. مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت سیدمحمدخاتمی، نماینده ادوار مجلس و نایب‌رئیس سابق مجلس که در حال حاضر یکی از نمایندگان تبریز (آذربایجان شرقی) در مجلس است، شاخص‌ترین چهره سیاسی از طیف میانه‌رو است که در حوزه انتخابیه خود پیروز شد.

روزنامه هم‌میهن پیش قدم شده و لیست این نمایندگان را منتشر کرده است.

افرادی هم که در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی اسامی را وایرال کرده‌اند با اتکا به این لیست بوده است.

برخی دیگر از کاربرانی که به جبهه اصلاح‌طلب رغبت بیشتری دارند منکر اثر گذاری این اقلیت شده‌اند و حضور آن‌ها را بی‌فایده می‌دانند و برخی دیگر ادعا کردند که این نمایندگان چنان درگیر حب قدرت و کرسی مجلس هستند که بعد از رای آوردن به جبهه رقیب می‌پیوندند تا از عرضه قدرت دور نیفتند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162595

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی