فوت علی انصاریان به سود چند نفر شد؟
به گزارش جهت، نمودار روند افزایش فالوورهای این سلبریتی نشان میدهد این لایو، با ۲۵ هزار فالوور جدید و افزایش ۲۲ درصدی فالورهای سحر زکریا همراه بوده است. براساس گزارش دیتاک، همچنین میانگین نرخ تعامل پستهای این چهره تقریبا ۱۰۰٪ افزایش یافته و از ۳.۳٪ به ۶.۳٪ رسیده است. در این موج، زکریا تنها […]
به گزارش جهت، نمودار روند افزایش فالوورهای این سلبریتی نشان میدهد این لایو، با ۲۵ هزار فالوور جدید و افزایش ۲۲ درصدی فالورهای سحر زکریا همراه بوده است.
براساس گزارش دیتاک، همچنین میانگین نرخ تعامل پستهای این چهره تقریبا ۱۰۰٪ افزایش یافته و از ۳.۳٪ به ۶.۳٪ رسیده است.
در این موج، زکریا تنها نیست، برخی دیگر از سلبریتیها نیز به مانند او، فوت علی انصاریان را محملی برای اعتراض قرار دادهاند.
فارغ از نیت افراد و قضاوت دربارهی آن، شاید علت برخی از این واکنشهای غیر منتظرهی سلبریتیها هدفگذاری برای هجوم کاربران به صفحهی آنها (ولو به قصد فحاشی و هتاکی) بر اساس تئوری اقتصاد توجه باشد که در نهایت میتواند به تاثیر در جریان گردش مالی آن صفحه منجر شود.













نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.