پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس وقایع اخیر مربوط به منافقین را بررسی می‌کند

ادمین صفحه منافقین در حساب اصلی مربوط به این گروهک تروریستی اقدام به افشاگری و همکاری با دستگاه اطلاعاتی ایران کرد.

منتشر شده در 21 آذر 1402
در سرویس

عطیه فکری –  اخبار مربوط به اعضای گروهک تروریستی منافقین هر روز بیشتر می‌شود، خبرهایی از جنس فرار اعضا از مقرهای مختص منافقین گرفته تا مرگ سرکرده‌ها و بیماری‌های لاعلاجی که به آن مبتلا هستند. شنیدن این اخبار برای مردم ایران که همواره در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی شاهد فتنه، ترورها و خباثت‌های آنان بودند کمی تسکین دهنده است اما خواسته اصلی مردم محاکمه آن‌ها در دادگاه‌های رسمی ایران و رسیدن به سزای اعمالشان است، خانواده‌های داغداری که عزیزشان در ترورهای کور و هدفمند آن‌ها به شهادت رسیده یا خانواده‌هایی که چندین دهه است در انتظار فرزندان اغفال شده خود هستند تا آن‌ها را به خانه برگردانند اما خیلی از آن‌ها در حسرت همچین آرزویی ماندند و نتوانستند تا آخر عمر به آرزویشان برسند.

حالا که اخباری مبنی بر افشاگری اعضای منافقین علیه سازمان منتشر شده، می‌توان به عاقبت خوش این جریان امیدوار شد.  اخیرا ادمینی به نام محسن در صفحه منافقین دست به افشاگری زد و نوشت: «سلام من محسن ادمین پیج مجاهدین هستم. فکر کنم بعد پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای اگاهی مردم ایران.

سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر میکنید نیست. اکثر نیروهایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن نیروهای داخل ایران هم برای هر عملیات پول میگیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه.

هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که که خونه بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره.

احتمالا این حساب الان پس گرفته میشه چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست ولی به زودی اطلاعات شبکه های سازمان در داخل ایران پخش میشه.

منتظر خبر های جدید باشید.»

این اتفاق در حالی افتاده که بنا بر گزارش‌های قبلی، وضعیت درونی سازمان منافقین خصوصاً در رده بدنه، به شدت بهم ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند. در چند ماه گذشته فشارهای کشور آلبانی به منافقین زیاد شده و سران این گروهک به دنبال انتقال آنها به کشورهای دیگر نظیر کانادا و آلمان هستند.

او در توئیت دیگری نوشت: «من تمام اطلاعاتی که در مورد شبکه اطلاعاتی سازمان که داخل ایران داشتم رو به نهاد های اطلاعاتی ایران رسوندم، به زودی جزئیات بیشتری از این جریان می‌شونید، نگران منم نباشید خیلی جام امنه»

برخی از افشاگری های محسن؛ ادمین سابق منافقین که وعده افشاگری علیه گروهک تروریستی منافقین را داده بود را در اینجا ببینید!

تصاویر خصوصی مریم رجوی لو رفت | از ریلکس در باغ سیب تا دفتر کار یک عضو منافقین

تصاویر خصوصی مریم رجوی لو رفت | از ریلکس در باغ سیب تا دفتر کار یک عضو منافقین

 

واکنش فعالان رسانه‌ای و کاربران به اوضاع منافقین

فعالان رسانه‌‌ای و کاربران شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر و در کشاکش فتنه‌ها و آشوب‌هایی که توسط اعضای منافقین در کشور ایجاد می‌شد، دلخوشی نداشتند و در زمینه تنفر داشتن از این فرقه منحوس به وحدت نظر رسیده بودند واکنش‌های جالبی نشان دادند.

برخی از کاربران از دید طنز به ماجرا نگاه کردند و حرف اصلی آن‌ها این بود که منافقینی که در طول سال‌ها از حمایت‌های مالی و رسانه‌ای عظیمی برخوردار بودند باز هم نتوانستند به خواسته‌های شوم و کثیف خود برسند و این ناکامی دائمی را دستمایه تمسخر خود قرار دادند.

گروه دیگری از کاربران برای منافقین خط و نشان می‌کشیدند که عاقبت به دام افتادند و دیگر راه گریزی جز خودزنی ندارند و باید در دادگاه‌های ایران بخاطر سال‌ها کشتار فجیعی که به راه انداخته بودند، پاسخگو باشند تا محاکمه شوند. این افراد که با استفاده از اطلاعات افشا شده پسر مسعود کشمیری با چهره واقعی‌اش در پاریس را شناسایی کرده بودند از این اتفاق مثل یک برگه برنده یاد می‌کردند.

دسته دیگری از کاربران افراد مخالف جمهوری اسلامی بودند که آن‌ها تفاله و مزاحمی بیش نمی‌دیدند و حتی معتقد بودند که اگر منافقین جلاد و آدمکش نبودند حرف و اعتراض آن‌ها به احتمال زیاد به نتیجه می‌رسید ولی این انسان‌نماهای قسی‌القب همیشه با کارشکنی مزاحمت ایجاد می‌کردند.

در مجموع همه مردم ایران از فروپاشی راضی و خرسند هستند و فرقی نمی‌کند که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی باشند، در این مورد نفرت جمعی وجود دارد و هر گونه خبر مبنی بر اینکه اعضای سازمان دچار تصفیه درون سازمانی شده‌اند یا هر اتفاق ناگواری دیگری که برایشان افتاده باشد برای مردم عادی امیدوار کننده است.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/151278

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی