پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای حضور در جام متئو پلیکونه فردا (دوشنبه) راهی ایتالیا می‌شود.

منتشر شده در 29 خرداد 1401
در سرویس

رقابت‌های بین المللی کشتی متئو پیلکونه ایتالیا به عنوان سومین تورنمنت رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان یکم تا چهارم تیرماه در شهر رم برگزار می‌شود که در رشته آزاد هیچ نماینده‌ای از کشورمان حضور نخواهد داشت، اما ۷ فرنگی کار ایرانی در این پیکار‌ها به میدان خواهند رفت.

محمد حاجیعلی در وزن ۵۵ کیلوگرم، سجاد ایمن طلب فومنی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد و علی محمدی غلامی در وزن ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، حسین نوری در ۸۷ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در ایتالیا خواهند بود.

اتحادیه جهانی کشتی چند روز پیش در گزارشی به رقابت‌های متئو پیلکونه ایتالیا اشاره کرد و نوشت: پیکار‌های بین المللی کشتی از اول تیرماه در کشور ایتالیا برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها نزدیک به ۳۲۰ کشتی گیر از کشور‌های آفریقا، آسیا، اروپا و آمریکای شمالی حضور خواهند داشت.

طبق برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی فرنگی در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز چهارشنبه و مسابقات اوزان ۷۲، ۸۲ و ۸۷ کیلوگرم روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/50175

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی