پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس موضوع شکایت افتخاری از حوزه هنری را بررسی می‌کند

با اعلام شکایت علیرضا افتخاری از حوزه هنری معاندین و براندازان وی را مورد هدف خود قرارداده‌اند که وی از دفاع از حاج قاسم و ایران منصرف شده است که در اصل و عقیده واقعی این هنرمند چنین چیزی نیست.

منتشر شده در 14 آذر 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ علیرضا افتخاری، خواننده نامی ایران با انتشار ویدیویی در خصوص شکایت از حوزه هنری دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. وی در ویدیو خود علت شکایت از حوزه هنری را انتشار آهنگ اختصاصی وی برای شهید سردار سلیمانی در آلبوم قاسم هنوز زنده است اعلام کرده است.

این شکایت باعث سو استفاده براندازان و معاندین با کشور شد و درخصوص این تصمیم علیرضا افتخاری در فضای رسانه ایکس(توییتر) به کنایه‌ها زدند و در صفحات خود خطاب به این واکنش افتخاری نوشتند:

اینکه علیرضا افتخاری برای حفظ آرمان‌های نظام و شهدا هزینه‌ها داده است در این شکی نیست. وی همیشه از خط ولایت فقیه حمایت کرده است، خود و امنیت کشور را مدیون خون شهدا می‌داند. وی در زمان اغتشاشات سال 88 با دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی مورد هجمه براندازان و سلبریتی‌های حامی دشمنان شد و حتی دختر وی که استاد دانشگاه تهران است بر سر این ماجرا در دانشگاه مورد ضرب و شتم افراد ضد انقلاب قرار گرفت. این هجمه‌ها حتی زمانی که وی برای شهادت حاج قاسم سرودی را خواند وجود داشت.

ماجرای حوزه هنری

تک آهنگ علیرضا افتخاری که سالها پیش برای حاج قاسم تولید شده بود همان زمان به حوزه هنری فروخته شده بود و اکنون بعد از سالها در این آلبوم استفاده می‌شود. اینکه برخی از افراد در اطراف وی با اطلاعات غلط وی را دچار پریشانی می‌کنند تا چنین شکایتی را به دادگاه ارسال کند سو استفاده از صداقت این خواننده است.

این حرکت فقط باعث شد تا با تهمت و تقطیع سخنان وی سوژه آماده برای براندازان معاندین داشته باشند تا بتوانند پهذره این هنرمند محبوب را در جامعه خراب کنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/150320

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی