پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت علیرضا کمیلی؛

علیرضا کمیلی در یادداشتی مطالب جالبی را در مورد غزه می گوید.

منتشر شده در 11 بهمن 1402

به گزارش جهت پرس؛ علیرضا کمیلی، فعال حوزه بین الملل در یادداشتی می نویسد:

اخیرا اولین فیلم از اعتراضات بخشی از مردم غزه که شعار می‌دادند «نتانیاهو، سنوار دیگر جنگ بس است غزه خرابه شده» منتشر شد. هر چند خیلی زودتر از اینها باید چنین اعتراضاتی رخ می‌داد. واقعا غزه دیگر‌ هیچ شاخصی برای تحمل زندگی ندارد و مردم این منطقه هم مثل خیلی ها قطعا خسته شده اند!

در‌ توحش دشمن صهیونیستی همین بس که بجای جنگیدن با حماس، در حال انتقام گرفتن و فشار آوردن بر مردم است‌. کاری که نسخه تدریجی آن را آمریکا علیه مردم ما به کار گرفته است!‌ رذالت و دنائت یک واقعیت این جهان جنگل گونه است.

مقاومت اما اگر عقب بنشیند دستاوردهای هفتم اکتبر را از دست میدهد. مثل توصیه به عقب نشینی در ایام جنگ به امام می‌ماند وقتی هنوز خاک‌هایی در اشغال هستند با شعار ظاهرالصلاح «جنگ بس است!» که عزت را بر باد میدهد و اتفاقا ننگ و احساس خسران را در چند نسل می‌کارد. همان حسی که با شنیدن نام «ترکمانچای» به ما القا میشود.

ابوابراهیم -یحیی سنوار- نشان داده که قابلیت بسیار بالایی در مدیریت بحران دارد. اینکه بعد از ۱۱۰ روز چنان ضربه ای بزنی و دهها کشته از حریف بگیری در حد معجزه است. چند روز قبل یکی که او را از نزدیک می‌شناخت در قطر می گفت کسی مثل او استحکام در تصمیم و مدیریت ندارد و تصمیم او برای گرفتن امتیاز با اسرای رژیم کاملا عاقلانه است.

جنگ به نقطه سخت و پیچیده خود رسیده است. حکم دادگاه لاهه گرچه یک گام به جلو بود ولی در الزام به توقف جنگ ضعیف عمل کرد. فشارهای داخلی رژیم زیاد است و غزه در حال تحمل گرسنگی واقعی است… خدایا نصرت خاص خودت را برسان!
اللهم ثبت اقدامهم و اشدد ازرهم و اخذل عدوهم و انصرهم علی من ظلمهم …آمین!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/157569

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی