پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اخبرا ویدئویی از آوازخوانی و رقص صادق بوقی در بازار ماهی فروشان رشت منتشر شد که حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

منتشر شده در 21 آذر 1402
در سرویس

طی چند روز گذشته ویدئویی با عنوان رقص در بازار ماهی فروشان گیلان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد. صادق بوقی پیرمردی است که در این ویدئو با همراهی عده‌ای از مردم آواز می خواند و می رقصد.

صادق بوقی کیست؟

صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ در رشت است. وی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی در کنار تیم ملوان فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» را داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند. صادق بوقی از سال ۱۳۹۹ شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد. ویدیوهای رقص و آوازخوانی او در فضای مجازی منتشر شد و به شهرت او افزود.

فیلم رقص صادق بوقی

صادق بوقی ویدئوهایی کوتاه از ترانه خوانی و رقص خود را در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کرد. در روزهای اخیر ویدیویی از رقص صادق بوقی در فضای مجازی منتشر شد که پس از انتشار این ویدیو، صفحه اینستاگرام منتسب به این فرد توسط پلیس فتا از دسترس خارج شد! اخبار متعددی نیز از بازداشت وی و افرادی که در آن ویدیو حضور داشتند منتشر شد که مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان این موضوع را تکذیب کرده و عنوان کرد صرفا در چارچوب قانون به افراد هنجارشکنی که به‌صورت مختلط اقدام به تولید محتوای خارج از عرف و انتشار در فضای مجازی نموده بودند تذکر داده شد.

۵۰ سال برای فوتبال بوق زدم اگر عمری باقی بماند ۱۰ سال هم برای ایران می‌زنم

صادقی بوقی، همان لیدر شاد تیم ملوان که این روزها حاشیه‌های زیادی داشته، درباره این اتفاقات و خودش می‌گوید: در طول عمرم این‌قدر با من تماس نگرفته بودند. صفحه‌ من کاملا اخلاقی و شایسته‌ خانواده‌ام است. من فقط شادی مردم را می‌خواهم و تلاش می‌کنم روحیه آنان عوض شود. ۵۰ سال برای فوتبال بوق زدم اگر عمری باقی بماند ۱۰ سال هم برای ایران می‌زنم، چون من یک ایرانی واقعی هستم.

بازگشت پیج اینستاگرام صادق بوقی

صفحه اینستاگرام صادق بوقی که در چند روز گذشته به دلیل فعالیت مجرمانه توسط پلیس فتا بسته شده بود روز گذشته به او تحویل داده شد. نکته جالب توجه این است که در کمتر از دو ساعت از بازگشت مجدد صفحه اینستاگرام او بیش از 40 هزار نفر به دنبال کنندگان آن افزوده شده است.

تصویر قبل پیج صادق بوقی

تصویر بعد پیج صادق بوقی

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/151258

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. پلیس فتا کلاهبرداری های اینترنتی رو نمیتونه پیدا کنه ولی واسه بستن پیج یه پیرمرد بنده خدا زورش زیاد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی