پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به گزارش جهت‌پرس؛

پس از اغتشاشات اخیر، راهپیمایی 22 بهمن امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته با حضور میلیونی مردم برگزار شد.

منتشر شده در 23 بهمن 1401

راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار شد که برخی از دولت‌های غربی و آمریکا در ماه‌های گذشته در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در این رابطه به حمایت از برخی گروه‌های اپوزیسیون همچون سازمان مجاهدین خلق (منافقین) پرداختند.
با این حال حضور گسترده و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن 1401 در شهرها و روستاهای مختلف سراسر کشور طی 10 سال اخیر بی‌نظیر بود و مردم ایران با حضور پر شور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند و حضور تماشایی آنان نشانه شکست توطئه‌های دشمنان است.

راهپیمایی 22 بهمن

اگر مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود نداشت و چنین جمعیت شگفت انگیزی در ۲۲ بهمن به خیابان می آمد تحلیل آن کار دشواری نبود اما وقتی با وجود انواع مشکلات و فشارهای خارجی و بسیاری از بی‌کفایتی های مسئولان چنین جمعیتی در حمایت از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران به خیابان می آید یک معنا بیشتر ندارد؛ مردم پای کار این نظام هستند.

راهپیمایی 22 بهمن

اگرچه با توجه به اغتشاشات چند ماه اخیر، پیش‌بینی می‌شد که اقشار مختلف مردم برای اعلام حمایت از انقلاب و‌ نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن حضور قابل‌توجهی در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند؛ اما صحنه‌های امروز مشارکت گسترده مردم، فراتر از حد انتظار و پیش‌بینی‌ها بود.

راهپیمایی 22 بهمن

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به حضور گستره مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شکست ضد انقلاب

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15668

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی