پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت‌پرس از یک راهبرد ذلیلانه

در حال حاضر وضعیت به شکلی رقم خورده است که بی‌بی‌سی و نوکرانش، نه‌تنها پاسخگوی تحلیل‌های غلط، ذروغگویی‌ها و نفرت‌پراکنی‌های خود نیستند، بلکه تلاش می‌کنند تا با یک عقبگرد خاموش، دوباره راه تفکر را بر مخاطب خود بسته و توطئه جدیدی را پی‌ریزی کنند.

منتشر شده در 23 بهمن 1401
در سرویس

حضور مردم در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن دقیقاً زمانی رخ داد که معاندین و ضدانقلاب چاره‌ای جز کنار آمدن با واقعیت نداشتند.

اینکه انقلاب اسلامی وارد 45اُمین سال زندگی شد آنقدر برای بوق‌های تبلیغاتی استکبار، تلخ و ناراحت‌کننده بود که جز هذیان‌گویی، چیزی از آنها دیده نشد.

حماقت و دستپاچگی با سردمداری بی‌بی‌سی

مطابق معمول این بی‌بی‌سی و چند رسانه پرادعا بودند که تحت نام و نان انگلیس اقدام به لجن‌پراکنی علیه حماسه مردم ایران در 22 بهمن 1401 کردند.
 

8

شاذترین راهبرد بی‌بی‌سی، پوشش تجمعت چند ده نفره ضدانقلاب در کشورهای اروپایی و غربی بود.
رودررو قرار دادن این تجمعات با راهپیمایی میلیونی مردم ایران، چیزی جز ضعف شناختی و ناتوانی در برابر اراده ملت ایران نیست.

 

9

حاشیه‌سازی دیگر بی‌بی‌سی نیز این بود که تلاش کرد تا عکس‌های یاز قبل یا بعد از برگزاری مراسم راهپیمایی با جمعیت کمتر منتشر کرده و موضوع نمایش تسلیحات نظامی را پررنگ و حمایت مردمی از انقلاب را کمرنگ جلوه دهد.

من‌وتو هم آرامش نداشت

7

شبکه من و تو که همواره در برابر خواست ملت ایران قرار داشته است، این بار نیز به روند معمول کار خود ادامه داده و تصویری مجعول از یک تصویر تلویزیونی را بهانه تخریب راهپیمایی قرار داده است.

 

6

پررنگ کردن و بزرگنمایی تجمعات طنزگونه معاندین مردم ایران در کشورهای بیگانه نیز، همانند رویه بی‌بی‌سی در دستور کار شبکه من‌وتو قرار داشت.

 

5

انتشار واگویه‌های یک عنصر مجهول‌الهویه ضدانقلاب، در کنار انتشار فحاشی و ناله و نفرین علیه حامیان جمهوری اسلامی نیز جهت تولید محتوا در دستور کار شبکه من و تو قرار داشت.

سعودی‌اینترنشنال، سخیف و شاذ مثل همیشه

حاشیه‌سازی برای راهپیمایی بزرگ 22 بهمن خلاصه تمام واکنش‌های سعودی‌اینترنشنال در برابر جشن بزرگ ایرانیان بود.
 

2

تلاش برای زنده‌نگه‌داشتن حواشی و اغتشاشات چند ماه اخیر شاید اوج ابتکار و خلاقیت سعودی‌اینترنشنال با همراهی یک نفر بازیگر بود.

همچنین ادامه خط بزرگنمایی مایش تسلیحات در حاشیه راهپیمایی 22بهمن و بزرگ جلوه دادن تجمعات حقیر ضدانقلاب، در دستور کار شبکه وابسته به آل سعود قرار داشت.
 

341

مرگ تدریجی یک رویا
این روزها گویی رسانه‌های ضدانقلاب فراموش کرده‌اند که وعده پایان جمهوری اسلامی را به فریب‌خوردگان و مخاطبان بی‌اطلاع خود داده بودند و اکنون کاخ رویاهایشان فروریخته است؛ در این شرایط عجیب نیتس که با حیله و فریب و انواع شامورتی‌بازی، تلاش کنند تا حقیقت وارونه جلوه داده شود.

پاسخگو نیستند
در حال حاضر وضعیت به شکلی رقم خورده است که بی‌بی‌سی و نوکرانش، نه‌تنها پاسخگوی تحلیل‌های غلط، ذروغگویی‌ها و نفرت‌پراکنی‌های خود نیستند، بلکه تلاش می‌کنند تا با یک عقبگرد خاموش، دوباره راه تفکر را بر مخاطب خود بسته و توطئه جدیدی را پی‌ریزی کنند.
در این شرایط تنها هوشیاری مسئولان فرهنگی و همدلی میان مردم است که می‌تواند منجر به یک هوشیاری ملی و نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم رسانه‌های ضدایرانی شود.
 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15653

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی