پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در جهت پرس بخوانید

شب گذشتیه ایران با حمله پهپادی به اسرائیل عملیات وعده صادق خود را عملی کرد و این عملیات مورد توجه بسیاری از سلبریتی‌های ایران قرار گرفت و شادی و حمایت خود را در صفحات اینستاگرام خود به نمایش گذاشتند.

منتشر شده در 26 فروردین 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی عملیات تنبیهی خود را آغاز کرد. بعد از ارسال پهپادها موشک‌های بالستیک و کروز هم به پرواز درآمدند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز هدف این اتفاق را بیان کرد و گفت: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند!

 

عملیات شب گذشته، غیر از تنبیه متجاوز در یک عملیات بازدارنده، مرزهای هویتی و تعلقات فکری حاکمیت و مردم را تثبیت می‌کند. گام اول وطن‌دوستی، بالیدن به توان دفاع حمایتگرانه سربازان وطن است.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در خصوص این عملیات و نتیجه ان گفت: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست ولی اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

این حمله تنبیهی از طرف سلبریتی‌ای ایران نیز مورد حمایت قرار گرفت و در صفحات اینستاگرام خود مطالبی را در حمایت از کار بزرگ سپاه پاسداران منتشر کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/166982

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی