پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت‌پرس از پشت پرده سران اغتشاشات مهسا امینی

شنبه 26 فروردین سال 1402 بود که توییتی از اشکان فدایی در فضای مجازی نظر همگان را به خود جلب کرد، وی در این توییت از ماهیت جدید سروش هیچکس حامی شعار زن، زندگی، آزادی را رونمایی کرد.

منتشر شده در 27 فروردین 1402

توییتی از اشکان فدایی رپر نزدیک به سروش لشکری معروف به سروش هیچکس در فضای مجازی ماهیت جدید از حامیان شعار زن، زندگی، آزادی را به نمایش گذاشت. ماهیتی که با ادامه رو شدن سرنخ‌ها به گروهک منافقین خارج نشین به رهبری مریم رجوی می‌رسد. این رونمایی‌های جدید از این ماجرا نشان می‌دهد که قرار بود با چه راه‌های پنهانی در ایران و در ذهن جوانان نفوذ و ایران را به کشوری چند تکه تبدیل کنند. این خبر در فضای مجازی بازخوردهای متفاوتی داشت و هر کاربر فضای مجازی در این خصوص و نقشه شوم منافقین برای ایران در صفحه توییتری خود مطلبی را منتشر کرد.

یکی از فعالان فضای مجازی در توییت خود با اشاره به رعنا رحیم‌پور با سوای از واریز 400 هزار دلاری برای کاور کار او اولین سرنخ افشای ماهیت پشت پرده فعالیت‌های هیچکس آغازکرده بود نوشت:

رسانه

یکی از کاربران با اشاره به این که همه سلبریتی‌ها سر و سری با گروهک منافقین دارند که باید منتظر خبرهای جدید بود در توییت خود نوشت:

رسانه

جلال خالقی، کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به نحوه تغییر ادبیات نوشتاری هیچکس در این خصوص نوشت:

رسانه

کابری با دلسوزی برای جوانانی که عقل خود را به دست افرادی امثال هیچکس سپرده اند بیان کرد:

رسانه

نوید جوهری، یکی از فعالان رسانه‌ای، در رشته توییتی به سلیقه موسیقیایی جوانان امروز اشاره کرده است و با اهمیت خواندن این موضوع و گرایش عجیب نسل امروز به سمت رپ این فرصت را برای فعالان حوزه فرهنگی منتقم شمارد و با اشاره به برنامه ریزی دقیق در این موضوع و رها نکردن نوجوانان در این فضا نوشت:

رسانهرسانهرسانهرسانهرسانه

یک فعال رسانه‌ای با انتشار فیلمی از مصاحبه هیچکس به طنز در خصوص این رسوایی جدید او نوشت:

رسانه

یکی از فعالان رسانه ای با اشاره به این که برای پول انسان را عوض می‌کند نوشت:

رسانه

خانم فردوس، یکی از فعالان مجازی در توییت خود نوشت از پولی که برای هیچکس واریز شده بود نوشت و گفت: بعد مردم ساده فکر می‌کنند این سلبریتی‌ها برای دلسوزی این همه حمایت از ایران را در صفحات خود نشر داده‌اند.

رسانه

میکائیل دیانی با اشاره به این که گروهک منافقین خوب میداند چه می‌کند و ما باید حواسمان جمع باشد نوشت:

رسانه

کلام آخر

شناسایی مهره‌ای بنام هیچکس نشان داد که منافقین آنقدرها هم گروهک پیری نشده‌اند و حواسشان هست از کجا و با چه برنامه‌ای در ذهن‌های جوانان ایرانی نفوذ کنند. این افشاگری این نکته را به مسئولین فرهنگی ایرانی گوش زد می‌کند که باید بیشتر این حرف‌ها و نه فقط برنامه‌های بر روی کاغذ و برنامه‌های گزارشی برای ذهن جوانان ایرانی کار کنند. میدان جنگ نرم میدان وسیعت‌تر و پر چالش تری از میدان جنگ واقعی است، هوشیار باشیم.

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9719

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی