پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روز گذشته اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه حمله کرد که در گزارش خود از به شهادت رساندن 170 فلسطینی و اسرات 800 نفر از آنها و کادر درمان خبر داد اما سحرگاه امروز خبرنگار فلسطینی با انتشار مطلبی در صفحه ایکس خود مردم را با خوی وحشی گری جدید اسرائیل آشنا کرد و در غمی بزرگ فرو برد.

منتشر شده در 5 فروردین 1403
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ روز گذشته 4 فروردین 1403 خبر حمله اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه منتشر شد. بعد از ساعاتی رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ای از به شهادت رساندن 170 نفر و به اسرات بردن 800 نفر از مردم که به آنجا پناه برده بودند و کادر درمان بیمارستان خبر داد.

سحرگاه امروز این خبر جور دیگری تفسیر شد. شبکه الجزیره با انتشار خبری از اتفاق دیروز بیمارستان شوک عجیبی در بین مردم ایجاد کرد.

در این خبر نوشته شد که ارتش اسرائیل بعد از تجاوز به زنان پناه آورنده به بیمارستان شفا آنها را به شهادت رسانده است.

ماجرای این خبر کوتاه زمانی دردآور تر شد که یکی از خبرنگاران فلسطینی در صحنه در مصاحبه با مردی که در یمارستان بود از شرایط زنان و همسر باردار خود می‌گوید.

 

شوهر زن مورد تجاوز قرار گرفته توسط ارتش “اسرائیل” در بیمارستان الشفاء غزه می گوید: سربازان به او دستور دادند لباس‌هایش را درآورد و شروع به کتک زدن کردند، سپس او به آنها گفت: «من پنج ماهه باردار هستم، مرا نزنید» اما متأسفانه به کتک زدن او ادامه دادند.
بعد از ساعت ها همه زن ها را به جز زن باردار و فرزندانش بیرون بردند، آنها جلوی چشم شوهر و اقوام و فرزندان این زن باردار به او تجاوز کردند.
آنها به مردان دستور دادند که چشمان خود را نبندند وگرنه به آنها شلیک می کنند.

جهاد حلس، نویسنده فلسطینی اهل غزه در صفحه ایکس خود در باره این اتفاق زجرآور خطاب به کشورهای عرب نشین می‌گوید:

ای مسلمانان در ماه رمضان به زنان شما تجاوز کردند و سپس آنها را کشتند، پس چه خواهید کرد!!

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه هوش مصنوعی انواع دستخط‌ها را ترجمه می‌کند اما از ترجمه خبر مربوط به فاجعه انسانی غزه ممانعت می‌کند نوشت.

بسیاری از کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه با انتشار این خبر غم خود را از طریق طراحی عکس مادر مظلوم فلسطینی و جملاتی که نشان دهنده از غم بزرگ این فاجعه بود در صفحات مجازی خود مطالبی را منتشر کردند.

برخی کاربران نیز با خطاب قرار دادن حامیان جنبش زن، زندگی، آزادی از آنها برای حمایت از زنان مظلوم فلسطینی مطالبه کردند و این سکوت را بی معنا خواندند.

اگر کشورهای مسلمان منطقه بجای پول خرج آمریکا می‌کردند از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کردند راه رساندن آذوقه را نمی‌‌بستندن و حامی اسرائیل نمیشدند این جنگ تا به امروز و به این وخامت کشیده نمیشد. مقاومت مردم فلسطین به کشورهای مسلمان منطقه درسی بزرگ برای سر خم نکردن در مقابل دشمن را نشان داد و پیروزی فلسطین نزدیک است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164757

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی