پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر و امیر، سردار و رئیس همگی برای نخستین بار زیر یک سقف جمع شدند و پای کار آمادند و اینبار بدون اتاق و میز و تشریفات در کنار مردم نشستند تا چهره به چهره مشکل حل کنند.

منتشر شده در 23 بهمن 1401
در سرویس

 حجت الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز در روز ۲۲ بهمن میزبان بزرگترین میز ارتباطات مردمی بعداز انقلاب بود که مسئولین تمامی ارکان نظام از قوای سه گانه و وزارتخانه‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی تا دستگاه‌های عمومی در یک مجموعه گردهم آمدند.

در این تجمع ملی که بسیار مورد استقبال و رضایت مردم حاضر در راهپیمایی قرار گرفت، برخی وزرا، بعضی معاونین ارشد نظامی، بیشتر معاونین وزارتخانه‌ها، مدیران نهادهای اجرایی و عمومی در غرفه‌های تعیین شده حاضر شدند و از ساعت ۸ الی ۱۴ روز ۲۲ بهمن، بدون واسطه هم صحبت مردم شدند و دستورات اجرایی متعددی صادر شد.

رسانه

این میز ارتباطات معظم در پارکینگ و محوطه بیرونی وزارت کار برپا شد و مردم در مسیر راهپیمایی توانستند برخی مشکلاتشان را در این فرصت ارزشمند رفع و پیگیری کنند.

حجت الاسلام احمد صالحی بعنوان میزبان این اتفاق شایسته و بزرگ، از حضور مدیران و متولیان امور مردم در دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی و نظامی قدردانی کرده و اقدامات وزیر و مدیران وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همراهی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و تجهیز محوطه و غرفه‌ها را علت برگزاری خوب دانست.

این برنامه ۶ ساعت که در آن مشکلات صدها و بلکه هزاران شهروند رفع و رسیدگی شد، برکت یوم الله ۲۲ بهمن هست که بالاترین جایگاه در انقلاب اسلامی ایران، برای مردم است. حجت الاسلام احمد صالحی برگزاری این سطح از میزهای ارتباطات مردمی را آغاز فصل مشترک بین ارکان نظام در سطوح مختلف برای رفع مشکلات عموم مردم دانست و این اقدام را گام اول ریل‌گذاری دانست که اگر فردی چند مشکل داشت بتواند در زمان کم و در یک مکان همه مسئولین مربوطه را دیدار کند.

رئیس ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نوید تکرار چندباره برپایی این دست میزهای ارتباطات مردمی با حضور تمام ارکان و دستگاه‌های حاکمیتی را داد.

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15609

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی