پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رهبر انقلاب در دیدار با رای اولی‌ها خاطرنشان کردند: دولت‌هایی هستند در دنیا که چهارچشمی مراقب مسائل کشورند، مراقب مسائل ایرانند، می‌خواهند ببینند اینجا چه خبر است، این ناظران سیاسی از همه بیشتر از حضور مردم می‌ترسند، از قدرت مردمی بیمناک هستند و ملاحظه می‌کنند.

منتشر شده در 9 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ رهبر انقلاب در دیدار با رای اولی‌ها خاطرنشان کردند: دولت‌هایی هستند در دنیا که چهارچشمی مراقب مسائل کشورند، مراقب مسائل ایرانند، می‌خواهند ببینند اینجا چه خبر است، این ناظران سیاسی از همه بیشتر از حضور مردم می‌ترسند، از قدرت مردمی بیمناک هستند و ملاحظه می‌کنند.

خوبه بدانیم که ناظران سیاسی در دنیا، یا بهتره بگوییم از آمریکا و مبانی خط مشی آ گرفته تا اروپا و خصوصا صهیونیست و سرمایه داران صرفا از این میترسند که طبق نظریه های خودشان اگر مردم یک کشور در انتخابات شرکت کنند یعنی هنوز مردم آن کشور وطنشان رو دوست دارند و دشمنان خارجی نمیتوانند بهشان دست درازی کنند!

علاوه براین آمریکا تا زمانی که سیاه پوستان حق رای نداشتند بدترین رفتار ها رو با آنها میکرد اما بعد از کمپین “رای یا گلوله” و مشارکت آن قشر برای تعیین نماینده،خیلی از بی عدالتی ها برطرف شد!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161547

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی