پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی گفت: امروز پرچم امام عصر(عج) به دست جانشین خود سپرده شده است که برای جبهه مقاومت به سرباز نیاز دارد رأی شما در انتخابات آن پرچم را تایید و تقویت می کند.

منتشر شده در 2 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عصمت علی آبادی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون قوه قضائیه شامگاه سه شنبه اول اسفند در مسجد پنبه چی تهران به سخنرانی پرداخته و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ما در روزگار قرار گرفتیم که اگر در برابر مستکبرانی همچون آمریکا و اسرائیل تسلیم شویم هر بلایی را سر ما خواهند آورد تسلیم هم نشویم باید به جنگ با آنها ادامه دهیم.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی دو رهبر شجاع داشته که مقابل آمریکا اندکی ترس نداشتند چراکه به خدا ایمان داشتند. شهید سلیمانی وقتی به اربیل رفت با تعداد کم و توکل به خدا آنها را از دست داعش نجات دادند. خداوند در قرآن کریم می فرماید هر اندازه می توانید قوت و قدرت جمع کنید که دشمن از شما بترسد. سپاه به پشتوانه این ملت و رهنمودهای رهبری پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد در حالی که آمریکا ترسیده بود نمی توانست پاسخ دهد. وقتی انسان نترسد و در مسیر الهی قوت جمع کند خدا او را یاری می کند. حضرت ابوالفضل(ع) فدایی امام حسین (ع) بود، شهید سلیمانی هم فدایی اسلام و رهبری بودند و ترس نداشتند و دنبال شهادت بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هم هرجا با رهنمودهای رهبری محکم مقابل دشمن ایستادند قوی شدند. ابراز کرد: رهبری فرمودند این ملت صبار و شکور است. مردم ایران بابت جمهوری اسلامی خدا را شاکر هستند و بر تمام تحریم ها صبر تحمل کردند. همین ملت الگوی گروه های مقاومت در منطقه شدند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با تاکید بر اینکه اصل دینداری ولایت است اگر ولایت پذیرفته شود نماز و روزه و سایر اعمال از فروع دین پذیرفته می شود، عنوان کرد: ولایت پذیری از اهل بیت(ع) باید در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اعتقادی، عمل و رفتار باشد. از امیر مومنان امام علی (ع) تنها ولایت سیاسی را گرفتند و آنها که ضد امام شدند در ولایت سیاسی دشمن امام شدند، شما باید ولایت همه جانبه راه حق را بپذیرید. امروز پرچم امام عصر(عج) به دست جانشین خود سپرده شده است که برای جبهه مقاومت به سرباز نیاز دارد رأی شما در انتخابات آن پرچم را تایید و تقویت می کند.

معاون قوه قضائیه افزود: ما باید با قدرت مردم ارتش، سپاه و دیپلمات های خود را حمایت کنیم که بتوانند با قدرت با دشمن مقابله و مذاکره کنند. برای کم شدن مشکلات و فشارها تنها مسیر حضور مردم است. در مقابله با دشمن همه باید متحد باشند اما در درون خود حق داریم از یکدیگر انتقاد کنیم و اصلاح صورت گیرد. مردم حق دارند از دولت یا مجلس انتقاد کنند دولت محترم مشکلات را حل کنید باید جهش صورت گیرد افراد متخصص را به کار بگیرید، جناب آقای رییسی سالم، صادق و اهل خدمت به مردم هستند اما باید افراد قوی را گرد خود جمع کنند اگرچه خدمات زیادی را انجام دادند اما کافی نیست. درون خود را قوی کنیم که دشمن به ما طمع نکند.

وی با بیان اینکه در انتخابات همه باید به میدان بیایند، گفت: خبرگان رهبری در سرنوشت مردم بسیار مهم است اگر خبرگان اشتباه کند در سرنوشت مردم اثرات بد می گذارد. امروز با رهبری، رهبر معظم انقلاب ما پیشرفت کردیم و جبهه مقاومت ما جلو رفته و در مرز اسراییل با آنها می‌جنگیم، اگر خبرگان رهبری انتخاب غلط می کردند مشخص نبود جمهوری اسلامی باقی بماند، خبرگان بصیر می تواند رهبری آگاه، مدیر و مدبر و با بصیرت را انتخاب کند. در خبرگان رهبری کسی اصلح است که فقیه، سیاستمدار، مدیر و مدبر باشند. انتخابات خبرگان بسیار حساس است عالی ترین رکن نظام را انتخاب می کنند که محصول انتخاب آنها سرنوشت شما می شود. کتاب روشن بینی امام خمینی(ره) را بخوانید تا به اهمیت خبرگان پی ببرید.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کنید که خبرگان را متحول کرده و گفتمان سازی انقلابی داشته باشند. خبرگان باید جهت گیری کلی نظام را بررسی و ارزیابی کنند. به رهبری مشورت امینانه دهند. در این صورت جایگاه رهبری تقویت شده و تصمیمات در کلان کشور بهتر می شود. هرکاری بر اساس حضور مردم پیش برود موفق است. در شورای حل اختلاف ما بخش مردمی آن را فعال کردیم که سبب شده موفقیت های زیادی به دست آوریم. ما آخرین استانداردهای جهانی را در آن به کار گرفتیم. حضور شما در انتخابات بسیار مهم است تنها پای صندوق های رای نروید افراد دیگری را هم با خود همراه کنید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/160535

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی