پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

روز شنبه 20 شهریور بود که خبر دیدار صمیمی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی منتشر شد، خبری که داغی شد بر قلب براندازان و معاندان جمهوری اسلامی ایران.

منتشر شده در 22 شهریور 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ شنبه 20 شهریور فرا رسید و مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که به تهران آمده بودند کم کم در حسینه امام خمینی (ره) برای دیار با رهبر انقلاب اسلامی گرد هم آمدند. این دیدار به قدری صمیمی و با نکات مهم در مورد تصمیات دشمن و هوشاری مردم سپری شد که داد براندازان را درآورد.

یکی از نکات مهم بیان شده در این دیدار توسط رهبر انقلاب استفاده خدعه دشمن از اختلافات قومی و مذهبی در کشور بود. به غیر از کردستان یکی از مناطقی که دشمن با حضور دست نشانده‌هایی چون عبدالحمید میتواند با ایجاد اختلاف بین سنی و شیعه بودن مردم و اختلاف بین قبایل منطقه کشور را دچار آشوب و درگیر یکند سیستان و بلوچستان است.

دیدار دیروز با رهبر انقلاب و تصاویر منتشر شده از این دیدار و صمیمیت و آگاهی مردم سیستان و بلوچستان آب سردی بود بر آتشی که دشمن این مدت تلاش در روشن کردن آن داشت.

این استرس و عصبانیت تا جایی بود که حتی سرشناسان عرصه براندازی هم در متن‌های منتشر کننده خود دچار اشتباه بودند و این دیدار را سفر استانی مقام معظم رهبری بیان کردند.

رسانه

حتی این اشتباه را بارها و بارها در مصاحبات خود بیان داشتند و افرادی که برای دیدار می‌آیند را از مردم بلوچ ندانستند و نیروهای امنیتی و سپاهی معرفی کردند.

این عصبانیت تا جایی پیشرفت که حتی در گزارشات خود نوشتند دیدار با مردم دست چین شده سیستان.

رسانه

آنها که به صحبت‌ها و فتنه انگیزی های عبدالحمید امید بسته اند این دیدار را بدون بزرگان سیستان و بلوچستان یعنی عبدالحمید خوانند و ازاین رو این دیدار نا معتبر معرفی کردند و هنوز بر لغو سفر استانی رهبری اصرار دارند.

رسانه

رسانه

برخی شبکه های معاند و اکانت‌ها ضد ایرانی برای نپرداختن به موضوع دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان و به حاشیه بردن این دیدار تصاویری از دست نوشته‌های اندک مردم سیستان سعی رد به حاشیه بردن و نشان دادن مخالفت مردم با جمهوری اسلامی داشتند که تاثیر چندانی در قوت ماجرا نداشت.

رسانه

رسانه

در ادامه اشتباهات خود و تکرار سفر رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با تضعیف جمهوری اسلامی در صدد بزرگ کردن و حرف اول زدن عبدالحمید در منطقه هستند.

علیرضا نوری‌زاده که خود در خط مقدم نابودی جمهوری اسلامی است مردم حاضر در این دیدار را مردم اصلی سیستان و بلوچستان نمی‌داند و با بیان اینکه این مردم را از شهرستان‌های دیگر جمع کرده اند و کارگرانی در شهرستان‌ها هستند تلاش برای دارد تا مردم سیستان و بلوچستان را از ایران جدا کند.

هرچقدر که بخواهند با دروغ‌پراکنی اصل و مهم بودن این دیدار را زیر سوال ببرند در توان آنها نخواهد بود. این دیدار با حضور مردم قیور سیستان و بلوچستان در حسینه امام خمینی انجام شد و صحبت‌ها و پیام اصلی رهبر انقلاب برای براندازی ایران به گوش همگان رسید و دشمنان ایران این نکته مهم را متوجه شدند که با هر ترفندی برای نابود ایران تلاش کنند به جایی نخواهند رسید و تمام هزینه آنها به هدر می‌رود.

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/111

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی