پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به بیانات رهبر انقلاب

این روزها دشمن با برنامه ریزی جدید برای نابودی ایران امید آن دارد که در سالگرد مهسا امینی شاید بتواند کار ایران را تمام کند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه.

منتشر شده در 21 شهریور 1402

زهرا لایق حقیقی؛ شتر در خواب بیند پنبه دانه، جمله آشنایی که این روزها وقتی دشمن به خیال خود شمشیر را از رو برای جمهوری اسلامی میبندد از سوی ایران می‌شنود. سال 98 بود که در گرده همایی بسیجیان کشور در استادیوم آزادی، زمانی که ترامپ ایران را به نابودی 3 ماهه تهدی کرده بود رهبر انقلاب در جمع 100 هزار بسیجی در استادیوم آزادی خطاب به دشمنان ایران این نکته را بیان فرمودند که نهال انقلاب که آن زمان هم دشمنان به هم وعده نابودی آن را می‌دادند الان به درختی تنومند تبدیل شده که نابودی آن رویایی برای دشمن است.

حال با نزدیک شدن به سالگرد مهسا امینی با اینکه تمام تلاش دشمن برای براندازی ایران در سال گذشته به نتیجه نرسید و هزینه‌های هنگفت آنان به هدر بازم سودای براندازی و نابودی ایران را در سر دارند و با ایجاد بحران‌های مختلف در ایران در تلاش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند. این خدعه‌ها که از دید رهبر انقلاب پنهان نماند موضوع صبحت دیروز وی در بین مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بود که به دیدار رهبری آمده بودند. وی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که آمریکا با ساخت بحران در کشور به فکر نابودی ایران است که این اتفاق محقق نمی‌شود.

این جمله رهبر انقلاب درمورد دشمنان ایران برخی کاربران فضای مجازی را به یاد 5 سال پیش و نقش برآب شدن نقشه آنها انداخت.

رسانه

رسانه

جمله شتر در خواب بیند پنبه دانه رهبر انقلاب خطاب به دشمنان ایران در فضای مجازی با یادآوری نشست‌ها و عکس‌های دشمن سوز در کنار هم بودن شیعه و سنی مطالبی منتشر شد.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/132

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی