پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سجاد بلوکات در فضای مجازی نوشت: بعید است افراد موثر در رسانه های اشوب، این نکات را ندانند مسئله حتی سفیدشویی اشوب ها هم نیست برداشتن تقصیر از داعش حتی با وجود اعلام رسمی این گروه، تطهیر داعش برای حرکات بعدی است.

منتشر شده در 6 آبان 1401

سجاد بلوکات در فضای مجازی نوشت: بعضی دروغ ها اینقدر مشخص و معلوم است که انسان سخت می تواند باور کند این میزان از نخواستنِ فهمیدن طبیعی است اما خوب چه کنیم باید برای روشن سازی دروغ بودن داستان فوق العاده خنده دار و  جیمزباندی ماموریت مهران مدیری با دو قایق تندرو برای دستگیری علی کریمی هم منطق بیاوریم چون عده ای هنوز علاقه مند هستند روایت های تاکسی طوری را باور کنند. همان روایت هایی که با پیش جمله کار خودشون بود شروع می شود و تا سال ها جک و تیکه کلام جوانان شده بود.

اوضاع آنجایی وخیم تر می شود که بازیگر معروفی از متن قانون اساسی به یک ماده و بند عجیب می رسد! این خانم سوپر استار احتمالا به واسطه یک خبر فیک نیوز، فکر میکند در قانون اساسی امده است اگر یک تظاهرات ۲۱ روز طول بکشد ارتش باید به نفع مردم وارد عمل شود. حالا جدای از اینکه مردم و ارتش دقیقا کجای این داستان سرایی قرار دارند، اینکه یک بازیگر تا چه میزان برای حیثیت و ابروی حرفه ای خود ارزش قائل نیست که بتواند با یک سرچ ساده ببیند این فیک نیوزی که شنیده درست است یا خیر واقعا جای سوال دارد.

یاد اتفاقی که برای یکی از اشنایان پیش امد، افتادم. او خاله اش را بلاک کرده بود وقتی دلیل را پرسیدم گفت؛ خاله ساده ام تصویر کولاژ شده سر یک ببر روی بدن یک جغد را برای من فرستاده و زیر نوشته محسن جان این حیوان را ببین، تازه کشف شده. الله اکبر!

مسئله حمله تروریستی داعش به بارگاه حضرت شاهچراغ اما مقداری فرق میکند. انگار ایران اینترنشنال و لیدرهای رسانه ای آشوب، واقعا به این نتیجه مهم رسیده اند که بخشی از افراد در داخل ایران، هر دروغی را باور میکنند. انگار انچه در ایران به عنوان تحلیل های تاکسی بعضا با خنده و مزاح گفته میشد هنوز خریدار دارد.

جریان رسانه ای اشوب ابتدای امر، هیچ سند و مدرکی برای اینکه بگوید دلیل این ادعا چیست ارائه نمی کند. به یک جدول فیک نیوز بسنده میکند که برای یک کودک خردسال هم خنده دار است. امتیاز بندی عوامل موثر در سرکوب. بنده خدایی احتمالا بعد از ویسکی و شراب، جدولی درست می کند و در فضای مجازی منتشر میکند و این می شود سند لو رفته از مای داکیومنت لب تاپ نیروهای امنیتی. بعد روی تاریخ بیانیه داعش منتشر شده روی خبرگزاری اعماق که بازوی رسانه ای داعش است مانور می دهند. حالا چه می گویند؟ اینکه تقویم بیانیه سی ام ربیع الاول است در حالی که تقویم قمری امروز ۲۹ ربیع الاول است. باور پذیر نیست انها ندانند که بین تقویم ایرانی قمری با تقویم کشورهای دیگر تغییر وجود دارد و در زمان عید فطر سال هاست انچه در جاهای مختلف به عنوان اول شوال معرفی می شود تا چند ماه تاریخ های بین کشورهای عربی و اسلامی را دچار اختلاف میکند و البته نکته مهم بعدی تاریخ خود داعش است که چند سالی است تقویم خاص خود را ارائه میدهد تقویمی که در آن دو ماه سی روزه تقویم هجری متفاوت با خیلی از کشورهای اسلامی و عربی بود به حدی که رسانه ها در سال نود و چهار این تغییر را معنادار و برای ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی مخابره میکنند. ربیع الاول داعش سی روزه بود و ربیع الاول تاریخ هجری در ایران بیست و نه روزه.

اما نکته پایانی؛ بعید است افراد موثر در رسانه های اشوب، این نکات را ندانند مسئله حتی سفیدشویی اشوب ها هم نیست برداشتن تقصیر از داعش حتی با وجود اعلام رسمی این گروه، تطهیر داعش برای حرکات بعدی است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/28769

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی