پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش کاربران مجازی به روز دختر را بررسی می‌کند

روز دختر روز یادآوری دوباره ارزش دختر و رحمت بودن دختر در جمع خانواده‌ است.

منتشر شده در 1 خرداد 1402

تولد حضرت معصومه(س) در تقویم شیعه مصادف شده است با روز دختر در تقویم جمهوری اسلامی ایران. روزی که در آن با یادبودهای کوچک و جشن‌های مختلف حفظ کرامت و مقام دختر بر همگان یادآوری می‌شود.

این روز یادآور قدرانی از تمام دختران سرزمینی است که برای حفظ این سرزمین تلاش کرده‌اند و برای حفظ مقام و کرامت خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌اند. دخترانی که این روزها در مقابل نقشه‌ها و هدف‌های سخت دشمن برای سربلندی خود و کشورشان جانانه ایستادگی کردند.

اما برای حفظ همین آرامش و امنیت در کشور خیلی از دخترهی این سرزمین مجبور به ترک آغوش گرم و مهربان پدر شده‌اند. برخی کاربران فضای مجازی در وصف قدرانی این دلتنگی‌ها در صفحات مجازی خود مطالبی را منتشر کرده‌اند.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

حاج مهدی رسولی در یک پیام ویدیویی با تبریک روز دختر و برکت دانستن دختر در هر خانواده و آروزی موفقیت برای دختران ایران گفت:

در حجم بالای انتشار پیام‌های تبریک روز دختر در بستر فضای مجازی برخی فعالان رسانه‌ای نگاهی دیگر به این روز و دختران ایران داشتند. آنها سعی کردند با دیدن موفقیت‌های دختران ایرانی در همه عرصه‌ها محدود نبود دختران در جمهوری اسلامی را بیان کنند و حجاب مانعی برای دختران در ایران نبوده‌است. فعالان رسانه‌ای در صفحات خود دراین خصوص نوشتند:

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

گروه فرهنگی اوج هم با طراحی زیبایی به مناسبت روز دختر تصویری از برکت و رحمت بودن دختر در جمع خانواده را بر روی دیوارنگار میدان ولیعصر(عج) به تصویر کشید.

رسانه

دختران نعمت‌های این سرزمین هستند و با هوش و درایتی که سینه به سینه از نسل‌های گذشته با یادگار گرفته‌اند همواره برای حفظ ارزش و کرامت خود تلاش می‌کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6493

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی