پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

امروز صبح خبر فوت آرمیتا گراوند منتشر شد، خبری که معاندین این منتظر آن نشسته بودند تا با انتشار آن زمینه براندازی و اغتشاشات ایران را با دورغ‌پراکنی به راه بی‌اندازند.

منتشر شده در 6 آبان 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ 9 مهر 1402 اتفاقی در مترو نام دختری 16 ساله را بر سر زبان‎‌ها انداخت، آرمیتا گراوند در اثر ضربه به سر در متروی تهران به کما رفت. آرمیتا گراوند دختر ی16 ساله متولد کرمانشاه که در دهه 80 با خانواده به تهران مهاجرت می‌‎کند. وی که دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران بود صبح روز 9 مهر هنگامی که با دوستان خود در مترو شهدا قرار داشتن تا به سمت مدرسه بروند در قطار به دلیل افت قند خون بیهوش شده و به زمین می‌افتد. در این افتاد ناگهانی وی به دلیل عدم تعادل سر آرمیتا با لبه درب وردوی قطار برخورد کرده و این ضربه باعث بد شدن حال او شده. با امداد رسانی آرمیتا احیا می‌شود و به نزدیکترین بیمارستان که بیمارستان فجر، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارتش، بستری شد. به دلیل ضربه وارده به سر به کما می‌رود و بعد از 28 روز صبح امروز شنبه 6 آبان از دنیا رفت.

همان زمان براندازان با بیان این که این اتفاق به دلیل درگیری با امران امر به معروف بر سر قضیه حجاب بوده است سعی در ایجاد اغتشاش دوباره در ایران بودند که موفق نشدند.

بلافاصله بعد از این اتفاقات تصاویر دوربین‌های مترو چک شدند و به اطلاع عموم مردم رسید تا بدانند در این ماجرا هیچ درگیری وجود نداشته و این ماجرای فقط ساخته ذهن دروغ پرداز شبکه های معاند و ضد ایران یاست.

حتی مادر و پدر آرمیتا در مصاحبه‌ای در مورد عدم وجود درگیری توضیح دادند و با تایید چک کردن تمام دوربین‌های مترو ادعای معاندین را رد کردند.

با همه این ماجراها و انکار با سند تفکر پوچ براندازان باز از به حاشیه بردن این ماجرا دست برنداشتند و امروز که خبر فوت آرمیتا گراوند منتشر شد در صفحات خود خبر کشته شدن وی را منتشر کردند تا شاید باز هم بتوانند از تحریک احساسات مردم استفاده کنند و آشوبی دیگر بر پا کنند.

در این میان شبکه معاند ایران وایر نیز با فتوشاپ تصویر آرمیتا سعی در انتشار تصویر تازه داشت که دستش برای همه رو شد.

حتی در این درگیری‌های غزه اسرائیل به غیر از نسل کشی که این روزها در فلسطین به پا کرده است و در این منجلاب نظامی گرفتار شده است با زهم دست از فتنه برنداشته و به دنبال برهم زدن امنیت ایران برای پیدا کردن راه فرار برای خود می‌گردد و با انتشار پیامی به دنبال آشوب در ایران است.

برخی سلبریتی‌های منتظر نفت ریختن بر آتش فتنه هم با شنیدن خبر فوت آرمیتا گراوند زبانشان باز شد مطالبی را در سوگ دختر جوان اما برای تحریک احساسات مردم منتشر کردند.

برخی از فعالان و کاربران فضای مجازی با بررسی جریانات به راه افتاده در حاشیه فوت آرمیتا گراوند در صفحات خود برای روشنگری و آگاهی مردم مطالبی را منتشر کردند.

با رو شدن دست فتنه دشمن در ماجرای مهسا امینی مردم دیگر حاضر به از دست دادن امنیت و آرامش کشور خود نیستند و این مسائل درست است که موجب ناراحتی همگان خواهد شد چون جوانی که ممکن بود آینده ساز این مملکت باشد از جمع ما رفته اما موجب آن نمی‌شود با دامن زدن به دروغ براندازان دوباره امنیت ایران را برهم زنند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/146071

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی