پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سردار رادان:

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خلأیی که در منطقه سیستان و بلوچستان در بخشی از مرزها وجود دارد، در آینده نزدیک پوشش داده می‌شود.

منتشر شده در 17 بهمن 1402
در سرویس

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار در سمنان اظهار کرد: امنیت خوبی هم‌اکنون در مرزهای کشور برقرار است و خلأیی که در منطقه سیستان و بلوچستان و در مرز این استان وجود داشته، با تخصیص دولت و اقداماتی که در دست انجام است، در آینده نزدیک پوشش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی نظیر انسداد مرزها، همبستگی خوبی که در منطقه سیستان و بلوچستان وجود دارد، تقویت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: از مجموع مرزهای کشور بالغ بر ۹۴ درصد در حوزه مأموریتی نیروی انتظامی قرار دارد و بقیه توسط سپاه پاسداران و ارتش به‌صورت توأمان مدیریت می‌شود و فراجا می‌کوشد تا امنیت پایداری که در مرزها برقرار است، همواره تقویت شود.

رادان ادامه داد: تقویت امنیت مرزها یکی از اولویت‌هایی است که تلاش می‌شود، استوارتر از گذشته در دستور کار پلیس قرار داشته باشد و به آن توجه شود.

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور امروز به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکونی فراجا، افتتاح مجموعه ورزشی پلیس سمنان، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در اجلاسیه ۱۱۱ شهید فراجای استان سمنان به این استان سفر کرده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/158449

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی