پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی

محمد خاتمی اخیرا در نشست با برخی از معلمان حرف از انحراف کشور زده است که سکان دار این چرخ از راه به در شد خود اصلاح طلبان هستند.

منتشر شده در 24 اردیبهشت 1402

محمد خاتمی در نشستی با برخی از فرهنگیان در صحبت‌های خود اظهار نظرات عجیبی را بیان می‌کند که با نگاهی به تاریخ ریاست جمهوری ایران می‌شود پی برد اگر ایران به مسیر انحرافی هم می‌رود این مسیر از کجا آغاز شده است.

وی در این نشست با بیان اینکه براندازی نه ممکن است نه مطلوب اما آنچه الان جاری است خودبراندازی است در مورد تصمیمات دولت فعلی گفت: این دولت باید به اصلاح امور بپردازد تا دوچار خودبراندازی نشود.

خاتمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آنچه خیرخواهان بارها گفته‌اند که بیایید آزادی و عفو عمومی بدهید و حصر را بردارید و زندانیان را آزاد کنید، گوش ندادند ولی می‌توانیم آرزو کنیم که همه آنها که در بند و در محدودیت و حصر هستند و زندانیان سیاسی بخصوص معلمان و کارگران زندانی آزاد شوند و همه با هم در کنار یکدیگر، جامعه متکثر ایران را با هدف اعتلا و پیشرفت و برخورداری جامعه و حفظ حرمت افراد پیش ببریم؛ معتقدم انقلاب این را می‌خواست و اگر امروز نیست یعنی انقلاب از مسیر خود منحرف شده است.

نگاهی به تاریخ

با نگاهی به تاریخ ایران بعد از انقلاب اسلامی و انتخاب رئیس جمهور متوجه آن خواهیم شد که با بر سر کار آمدن 8 سال  ریاست هاشمی و ریاست جمهوری 8 سال خاتمی و ریاست 8 سال روحانی بر این انقلاب 43 ساله بیشتر کار نظام در دست اصلاح طلبان بوده است. پس اگر قرار است راهی کج شده باشد یا مسیری اشتباه، بانیانی باعث در مسیر غلط افتادن این کشور هستند که الان با درست شدن برخی از کج راهی‌ها به سمت راه پیشرفت این کشور صدایشان درآمده است.

دلیل انحراف مسیر

اگر با دقت به حرف‌های خاتمی گوش کنیم مقصر پیدا است.

امیرحسین ثابتی در مواجه با صحبت‌های اخیر خاتمی در صفحه توییتری خود با اشاره به این موضوع که انحراف شدن از اصل دین به دلیل همین گروه اصلاح طلبان هستند که سالها با تشکیل دولت بر این کشور با تصمیمات عجیب کشور را به بیراهه کشانده اند نوشت:

1

حمایت منافقین و … چرخ بیراهه رفتن کشور بود

مهدی کیا، تهیه کننده و نویسنده در صفحه خود با برشماردن انتخاب‌ها و حمایت‌های اشتباه و عمدی اصلاح طلبان از برخی اتفاقات ضرر آفرین برای کشور که خود گام موثری برای به این حال و روز افتادن الان کشور دارد در صفحه خود نوشت:

1

عدم محاکمه دلیلی بر حقگویی نیست

مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، با بیان اینکه اگر تا الان به این آقایان در مورد تخلفات کشوریشان تذکری داده نشده، محاکمه‌ای برای آنها صورت نگرفته است همین امر باعث شده است توهم حقگویی به آنها دست بدهد در توییتر خود نوشت:

1

تفکرات لیبرالی اصلاح طلبان ریشه اصلی منحرف شدن چرخ اقتصاد

یکی از کاربران توییتری در خصوص این صحبت‌های خاتمی با یادآور شدن اینکه سالها با تفکرات لیبرالی تیشه به ریشه سرمایه این کشور زده‌اید و چرخ اقتصادی کشور را از مسیر اصلی خود منحرف کرده‌اید در صفحه توییتری خود نوشت:

1

تلاش دزد برای خلاصی از معرکه گرفتاری

مظلوم نمایی اصلاحاتی‌ها و اعتماد به حافظه کوتاه مدت تاریخی مردم و رافت اسلامی و کوتاه آمدن در خصوص اتفاقاتی که این افراد باعثان اصلی آنها در کشور هستند باعث شده تا سکان دار بودن این چرخ منحرف کشور را نبینند و به سادگی به گردن کسانی بی‌اندازند که برای بازگرداندن این چرخ به مسیر اصلی تمام توان خود را در میدان گذاشته اند. با حرف‌های خاتمی یاد آن دزدی افتادم که تا دید در معرکه دستگیری قرار گرفته است فریادی بلند کرد و با دزد دزد گفتن دروغین خود را از آن معرکه نجات داد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7169

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی