پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در حماسه 9 دی ماه سال 88، ملّت بزرگ ایران با برگزاری تظاهرات بی‌سابقه‌ای حمایت خود را از نظام اسلامی و برائت خود را از شبهه افکنان و هم‌صدایان با دشمن کینه توز که 31 سال، منتظر فرصت انتقام بودند اعلام کردند.

منتشر شده در 10 دی 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ به گزارش جهت پرس، قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی با موضوع حماسه 9 دی؛ تاریخ سازی با سلاح بصیرت نوشت: در سال1388 قرائن و شواهد حاکی از عزم ملت بزرگ ایران برای شرکت حداکثری در انتخابات بود. برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی که با شرکت آحاد افراد جامعه با عقاید سیاسی گوناگون از طیف‌ها و جناح‌های مختلف همراه بود، بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران را به رُخ جهانیان می‌کشید.

به گونه‌ای که رسانه‌های جهانی از دیدن این شوق و شعف آحاد ملت ایران اظهار شگفتی می‌کردند، تا اینکه سرانجام انتخابات برگزار گردید و 85 درصد واجدین شرایط در انتخابات مذکور شرکت کردند. ولی متأسّفانه عده‌ای از خواص جامعه دانسته یا ندانسته در دام کید و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی افتادند و بهانه به دست دشمنان قسم خورده دادند.

در ساعات اوّلیه برگزاری انتخابات، همسر یکی از خواص در مصاحبه با خبرنگار یکی از رسانه‌ها اعلام کرد: «اگر کاندیدای مورد نظر ما پیروز نشود، حتماً تقلّب صورت گرفته و مردم باید به خیابان‌ها بریزند»! در ساعت 22 هنگامی که هنوز یک رأی هم شمرده نشده بود یکی از کاندیداها خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و همین امر آغازگر شبهه افکنی شد و از روز بعد تشویق به برگزاری تجمّعات کردند و مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات را که می‌توانست نشان دهنده مردم سالاری در جمهوری اسلامی در مقابل چشمان جهانیان باشد را به کام ملت تلخ کردند؛ روزانه بر تجمّعات و اغتشاشات افزودند.

این درحالی بود که اکثریّت ملّت که از دو جناح دیگر حاضر در انتخابات بودند، مخالف این گونه اعمال بودند و گفته می‌شد بیشتر کسانی که اغتشاش می‌کنند و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند اصلاً در انتخابات شرکت نداشته و خلاصه این ماجرا ادامه داشت تا اینکه در نهم دی ماه همان سال، ملّت بزرگ ایران از جناح‌های سیاسی مختلف(شامل رأی دهندگان به هردو کاندیدای مطرح) که عاشق این کشور و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند با برگزاری تظاهرات بی‌سابقه‌ای حمایت خود را از نظام اسلامی و برائت خود را از شبهه افکنان و هم‌صدایان با دشمن کینه توز که 31 سال، منتظر فرصت انتقام بودند اعلام کردند.

ملّت ما این تجربه گران بها را کسب کرد که دشمن همواره در کمین است و در صدد گرفتن انتقام از ملّت و ایجاد تفرقه در کشور و سپس تجزیه کشور است؛ قطعاً سران کشورهای چپاولگر غربی که دستشان از غارت منابع کشورمان کوتاه شده هرگز مایل نیستند که جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و صنعتی به موفقیت‌های شایسته دست یابد و الگوی دیگر کشورهای منطقه شود.

به همین دلیل پس از فرو نشستن گردو غبار ماه‌های پس از انتخابات 1388 و یکپارچگی ملّت در نهم دی ماه، دلسوزان و عاشقان این کشور از ماجرای پیش آمده در ماه‌های پس از انتخابات با آه و افسوس یاد کرده و می‌کنند که ای کاش خواص، به دور از خواهش‌های نفسانی و عدم سقوط در باتلاق شبهات ایجاد شده از سوی دشمن که توسط امپراتوری رسانه‌ای آنان ایجاد شده بود، نمی‌افتادند و مشارکت 85 درصدی ملّت در انتخابات را به رُخ مدّعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی منحط غربی می‌کشیدند و نفوذ در قلوب ملّت‌های تشنه حقیقت را که بیش از دو قرن در جستجوی مکتبی برای مبارزه با مستکبران زیاده خواه غربی است را به تعویق نمی‌انداختند.

منبع : شبستان
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/152984

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی