پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس ماجرای دروغ سربریدن کودکان اسرائیلی را بررسی می‌کند

خبر کذب سر بریدن کودکان اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت حربه‌ای بود برای نشان دادن مظلومیت اسرائیلی‌ها که با رو شدن دروغ آن عصبانیت بیشتر اسرائیل را برای جنگ با غزه در پیش داشت، غزه با شیطان در زمین می‌جنگد.

منتشر شده در 22 مهر 1402

زهرا لایق حقیقی؛ روز دوشنبه 12 مهر ماه خبری از شبکه اسرائیلی منتشر شد که سر منشا خبرهای دروغ اینترنشال شد. به گزارش شبکه «آی۲۴»، اعضای حماس در دهکده «کفار عزه» اسرائیل در نزدیکی غزه، دست به قتل‌عام زدند و حتی سر چند کودک را بریدند. وزارت خارجه اسرائیل شمار کودکان کشته‌شده در حمله به این دهکده را ۴۰ نفر اعلام کرد.

این خبر که مورد علاقه اینترنشال بود بطور جدی تر از این شبکه منتشر شد.

این دروغ برای اینترنشنال آنقدر شیرین بود که حتی با تکذیب خبر حماس برای آن گزارش مفصلی را به روی آنتن برد.

بعد از بررسی های صورت گرفته معلوم شد که این خبر را ادمین اسرائیل به فارسی برای اولین بار در رسانه‌ها منتشر کرده‌ است.

این تصویر که در آن هیچ تصویری از جنایات گفته شده منتشر نشده است و بیشتر به تصویری بازسازی صحنه می‌ماند در شبکه ایکس(توییتر) اسرائیل به فارسی توسط شارونا سلیمانی آوگینساز، بهایی، متولد تهران، چهارده سالگی به اسرائیل مهاجرت کرده، حالا ادمین اکانت اسرائیل به فارسی است منتشر شد. وی در صحبت‌های خود در جهت نشر این خبر گفت: یکی از سربازها به او گفته است اعضای حماس چند کودک را سر بریده‌اند و بلافاصله در رسانه‌های جهان منتشر شد، به خصوص برخی کاربران هندی (که گرایش‌ ضداسلامی دارند) در ترویج آن کوشیدند‌.

حتی با تکذیب این موضوع توسط ارتش اسرائیل اما این دروغ همچنان در حال انتشار و تکرار است. این دروغ تفکر داعشی کارکنان فضای رسانه اسرائیلی را به خوبی نشان می‌دهد. خبرنگاری که این خبر را به ادمین ارائیلی به فارسی رساند بعد از استفاد علیه حماس از خبر خود توییت خود را پاک و تکذیبیه که مسلما کمتر از اصل خبر دیده می‌شود را منتشر کرد. وی در توییت جدی خود نوشته بود: من نگفتم ۴۰ نوزاد سر بریده شده اند، بلکه گفتم به ما گفته شده بود سر زنان و کودکان بریده شده‌‌ است اما هیچ جسدی به ما نشان داده نشد.

این دروغ هم توسط حماس و هم توسط ارتش اسرائیل تکذیب شد اما حربه خوبی برای حمله گسترده به فلسطین بود پس این جریان به راه افتاده نباید از بین می‌رفت. اینجا بود که بادن رئیس جمهور مجهول الحال آمریکایی در صحبت‌های خود د رخصوص این خبر کذب در کنگره آمریکا گفت:

I never really thought that I would see, can have confirmed pictures of terrorists, beheading children. I never thought I’d ever. anyway, I but there are Countries in the region. Are trying to be some help. Including Arab Nations trying to be some help. So, Anyway.

من واقعا هرگز فکر نمی‌کردم که می‌توانم تصاویر تأیید شده تروریست ها را ببینم که سر بچه ها را بریده اند. من هرگز فکر نمی کردم … به هر حال، اما کشورهایی در منطقه وجود دارند که سعی می کنند کمکی باشند از جمله کشورهای عربی که تلاش می کنند کمک کنند. به هر حال …

این در حالی است که اسرائیل تایمز در سایت خبری خود  منتشر کرده بود که کاخ سفید روز قبل این اتفاق گفته است ما عکس تایید شده ای از سربریدن کودکان اسرائیلی به دست حماس ندیده‌ایم.

این رسوایی از دید اصحاب رسانه دور نماند و با دروغگو خواندن رژیم صهیونیستی از این خبر در صفحات خود از ظلم آشکار ای رژیم و افراد زیر دست آن نوشتند.

دشمن مخصوصا آمریکا که به ظاهر که ادعای بی‌طرفی در جنگ‌ها را دارند تا جایی که در توانشان بود سعی در بالا نگهداشتن این خبر داشتند تا بتوانند آن را دلیل اصلی حملات وحشیانه این روزهای اسرتئیل به غزه معرفی کند. اسرائیلی که با دروغ سر بریدن کودکان سعی در بازی عواطف جهانیان داشت و به نمایش گذاشتن مظلومیت خود این روزها با از دست دادن حربه های خود بازهم به طور وحشیانه‌ای به غزه حمله‌ور شد و آن را در محاصره تمام آب و برق و غذا و امکانات پزشکی قرار داده است. این رژیم ادعای کودک دوستی دارد با کمک آمریکا بر سر مردم غیر نظامی این شهر بمب های 10 تنی و فسفری میریزد که جان صدها کودک را گرفته است. حملات و محاصره اسرائیلی بقدری وحشیانه بود که صدای مرکز بزرگ سکوت در برابر مردم جهان، سازمان ملل را نیز درآورد.

آنتونیو گوترز، دبیرکل سازمان ملل گفت که وی در «تماس دائم» با مقام‌های اسرائیل است تا از آنها بخواهد از وقوع «فاجعه انسانی» در نوار غزه جلوگیری کنند. او از مقام‌های اسرائیل خواست تا دستور تخلیه یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان شمال باریکه غزه را «لغو» کنند.

آیا سازمان مللی که الان به دفاع از مردم فلسطین برآمده است نمی‌‌تواند جلوی ارسال بمب‌های آمریکایی را به اسرائیل بگیرد؟ این دفاع هم نمایشی برای بستن دهان دیگر کشورها است تا بتواند کمک به جنایت اسرائیل را ادامه دهد.

فلسطین رسما با شیطان بر زمین در حال مبارزه است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/144231

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی