پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دبیرکل جمعیت شریان از تدوین میثاق نامه این جمعیت و ۲۰ حزب و جمعیت انقلابی کشور در ارتباط با موضوع انتخابات خبر داد.

منتشر شده در 11 بهمن 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ ابوالقاسم جراره گفت: بیست حزب، تشکل و جبهه جریان انقلاب در نشست مشترک با شریان بر حضور چهره های جدید و البته متخصص در مجلس تأکید کردند.

دبیرکل حزب شریان اظهار داشت: در این نشست جمعیت و تشکلهای سیاسی انقلابی ضمن همراهی با جمعیت شریان تدوین یک میثاق نامه بین تشکل‌های حاضر در این نشست را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در ادامه سفرها و برنامه های استانی شریان، تشکیل شوراهای استانی ایلام و کرمانشاه در دستور کار این هفته و تشکیل شوراهای استانی هرمزگان و مازندران در دستور کار هفته آینده قرار دارد.

جراره اظهار داشت: دبیران کل و نمایندگان ۲۰ حزب و جمعیت سیاسی-اجتماعی در نشست مشترک با شریان ضمن تبادل نظر و بررسی آخرین وضعیت انتخابات، حمایت خود را از گفتمان نوین شریان اعلام کردند.

وی ادامه داد: در این نشست، حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب، تشکیل مجلس قوی، لزوم تحول در خانه ملت با ارائه فهرستی از نیروهای انقلابی در سراسر کشور، شاخص محوری و معرفی چهره‌های جدید و متخصص و متناسب با کمیسیون‌های مجلس، امیدبخشی به مردم و تلاش برای مشارکت حداکثری مورد توجه قرار گرفت.

جراره تصریح کرد: نفی پدرخواندگی و قبیله گرایی، پرهیز از شخص محوری و پدیده‌هایی همچون کیف کشی و دامادها و مسئولان دفاتر، عبور از چهره‌های تکراری ناکارآمد، نهی پول پاشی مورد تاکید واقع شد.در پایان این نشست مقرر شد احزاب و جمعیت‌های همسو با شریان طی روزهای آتی میثاق‌نامه‌ای تدوین و منتشر نمایند.

منبع : ایرنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/157539

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی