پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب در تمجید از دولت سیزدهم در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است، گفت: این تمجید، مسئولیت دولت برای حل مشکلات مردم را دو چندان می‌کند.

منتشر شده در 16 شهریور 1402
در سرویس

اصغر سلیمی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش های گسترده ای برای حل مشکلات مردم انجام داده و شخص رییس جمهور با سفرهای استانی از نزدیک مشکلات مردم را رصد می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: بیانات رهبر انقلاب در تمجید از دولت سیزدهم در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است و این تعریف، مسئولیت دولت برای حل مشکلات مردم را دو چندان می کند.

نماینده مردم سمیرم حل مشکلات معیشتی مردم را دغدغه اصلی رهبر انقلاب خواند و گفت: دولت و مجلس باید با همدلی و تعامل در مسیر حل مشکلات کشور گام بردارند و با اتحاد و انسجام برای برون رفت از وضعیت اقتصادی اقدام کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت در سیاست خارجی گفت: عضویت ایران در بریکس و سازمان همکاری شانگهای نشان دهنده دیپلماسی اقتصادی موفق دولت است و در این زمینه دستاوردهای خوبی عائد کشور می شود و امیدواریم بزودی مردم نتایج این اقدامات دولت را در زندگی خود شاهد باشند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/304

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی