پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی نظر معاندین برای سالروز 22 بهمن

تکرار صحنه‌ای که معاندین از آن به عنوان مستعمر روسیه شدن ایران یاد کردند بعد از چند ماه به مناسبت سالروز انقلاب اسلامی در سفارت ایران تکرار شد، آیا روسیه با این کار مستعمر ایران شد؟

منتشر شده در 23 بهمن 1401

19 خرداد 1401 روز ملی روسیه در ایران برگزار شد و به رسم دیپلماتیک جهانی مقامات ایرانی برای حفظ و افزایش روابط بین دو کشور در این مراسم در سفارت روسیه د تهران شرکت کردند که با عث واکنش اصلاح‌طلبان و برانداز شد و در پیام های خود اعلام کردند که چرا مقامات ایرانی در این مراسم شرکت کرده‌اند و ایران را مستعمره روسیه دانستند. اما با گذشت زمان در 22 بهمن 1401 و روز ملی انقلاب اسلامی ایران بعد از دو سال وقفه به علت کرونا امسال مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسکو برگزار شد.

در این رویداد صد‌ها تن از مقامات بلندپایه لشکری و کشوری فدراسیون روسیه، سفرای کشور‌های مقیم روسیه، وابستگان نظامی، شخصیت‌های برجسته سیاسی، فرهنگی و مذهبی، چهره‌های علمی و دانشگاهی، فیلسوفان، اندیشمندان و مدیران ارشد رسانه‌های روسی، با حضور در مراسم جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شکوهمندتر از همیشه کردند.میهمانان این جشن با استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در حالی به مراسم روز ملی ایران آمدند که تالار‌های بزرگ هتل کارلستون مسکو مملو از میهمانان روسی، سفیران و نمایندگان دیگر کشور‌های مستقر در روسیه بود.

حضور پرشمار مهمانان عالی رتبه خارجی از روسیه و دیگر کشورهای دنیا در این مراسم نشانگر ارتقای روزافزون توجهات بین المللی به اهمیت و جایگاه کشور عزیزمان ایران در جهان است. یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به این موضوع و یادآوری حرف براندازان نوشت: 

1

1

1

1

1

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15659

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی