پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یوسف اصلانی:

یک نفر خیال جماعت سلبریتی و بعضی مسئولان را راحت کند و بگوید: ترسوها!نگران نباشید. این حکومت،حکومت امام زمان(عج) است.بعضی‌هایشان دچار وحشت شده‌اند که نکند این نظام سقوط کند. بنابراین حرف‌هایی می‌زنند که حکومت بعدی هوایشان را داشته باشد!

منتشر شده در 10 مهر 1401
در سرویس

مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع)، سرمنشأ اغتشاشات اخیر را چهره‌های شناخته‌شده‌ای می‌داند که در اثر اشتباه محاسباتی، نگران آینده خود هستند و برای حفظ موقعیت خود، جوانان جامعه را تحریک می‌کنند: «تحلیل من این است که گروهی از این سلبریتی‌ها و برخی از مسئولان دچار یک وحشتی شده‌اند که نکند این نظام سقوط کند. این اتفاق که هرگز نمی‌افتد و این انقلاب و نظام ان‌شاءالله تا ظهور امام زمان (عج) پابرجاست اما اینها آنقدر ضعیف هستند که فکر می‌کنند نکند این سیستم و این حکومت عوض شود. بنابراین حرف‌هایی می‌زنند و موضعی می‌گیرند که اگر حکومت بعدی آمد، بتوانند بگویند ما مخالف جمهوری اسلامی بودیم. ماجرا این است وگرنه دلشان برای هیچ جوانی نمی‌سوزد. آن سلبریتی که از چند ماه پیش اموالش را فروخته و خارج از ایران زندگی می‌کند، اصلاً دلش برای جوان من نمی‌سوزد. او فقط ترسیده که این سیستم عوض شود. می‌خواهد حرفی بزند که به خیال خودش سیستم بعدی هوایش را داشته باشد. و متاسفانه با جوان من برخورد می‌شود اما توی دهان چنین فردی زده نمی‌شود! بابا او را بگیرید. اگر با او برخورد کنید، جوان من آرامش پیدا می‌کند چون اینها هستند که دارند به جوانان خط می‌دهند.»

«حکایت این روزهای مملکت شده ماجرای پرسپولیس و استقلال. عده‌ای از جوانان، طرفدار یک تفکر هستند و یک عده، طرفدار تفکر مخالف آن. و همین کافی است که با هم درگیر شوند. به همین سادگی. خب، استقلال و پرسپولیسی وجود دارد که گروهی طرفدارشان شده‌اند. به نظر من، عده‌ای در داخل کشور هستند (چه از مسئولان و چه سلبریتی‌ها) که عامل این دو دستگی در میان مردم شده‌اند. خب، جلوی مشکل را در سرچشمه بگیرید. آنجا مسئله را حل کنید، با آنها برخورد کنید. آنجایی که دارد تفرقه ایجاد می‌شود، وارد عمل شوید و جلویش را بگیرید. نترسید. از چه چیزی می‌ترسید؟ به خدا این سلبریتی‌ها از خودشان چیزی ندارند. فالوورهایشان هم هیچ اعتقادی به آنها ندارند و فقط دنبال ظاهر و اداهای آنها هستند…»

یوسف اصلانی بخشی از بحران‌زایی برخی سلبریتی‌ها را ناشی از شهوت دیده شدن می‌داند: «چرا وقتی یک فوتبالیست، دوران بازی و قهرمانی‌اش تمام می‌شود، از یادها می‌رود و فراموش می‌شود؟ چون مردم، طرفدار بازی او بودند. چرا بازیگران وقتی دیگر جلوه سابقشان را ندارند و در تلویزیون به آنها نقش نمی‌دهند، شروع می‌کنند به جیغ و داد و شلوغ‌بازی در فضای مجازی؟ چون دیگر کسی به آنها توجه ندارد و آنها با این کارها می‌خواهند بگویند من هم هستم، مرا تحویل بگیرید. معلوم می‌شود مردم فقط بازی آنها را دنبال می‌کردند و شخصیتشان و خودشان را قبول ندارند.»«بنابراین این خود ما هستیم که این افراد را بزرگ می‌کنیم. آن‌ها هم کم‌کم آنقدر پررو می‌شوند که به خودشان اجازه می‌دهند هر حرفی را به زبان بیاورند. مثل آن فردی که درحالی‌که کل دستمزدش را گرفته، می‌آید می‌گوید: برنامه‌های مرا از تلویزیون پخش نکنید. باشد. پول‌هایی که گرفتی، پس بده. خودمان فیلم‌هایت را آتش می‌زنیم… چطور وقتی تبلیغاتت از تلویزیون پخش می‌شود، چنین حرفی نمی‌زنی؟ چون آنجا برایت پول دارد؟ ما می‌گوییم آن هم حذف شود، حتی صدایت را هم نمی‌خواهیم بشنویم. مسئولان ما باید با این افراد که در همین نظام و مملکت، چهره شدند و حالا با حرف‌هایشان دارند در جامعه باعث ایجاد تفرقه می‌شوند، برخورد کنند و تصور نکنند این افراد در میان مردم پایگاه دارند.»

«باید به این هنرمندان و ورزشکاران گفت شما نان این مملکت را خورده‌اید و با امکانات این نظام به این جایگاه رسیده‌اید. حالا چرا علیه نظام فعالیت می‌کنید؟ باور کنید در خارج از این ممکلت، هیچ‌کس برای این افراد تره هم خرد نمی‌کند. مگر نرفتند و سرنوشت‌شان را ندیدیم؟ این نظام است که برای آنها ارزش قائل شده است. البته همین پر و بال دادن‌هاست که باعث می‌شود بی‌هنرترین آدم‌ها به جایگاه‌های آنچنانی که استحقاقش را ندارند، دست پیدا کنند. حالا بالاخره مملکت برای این افراد هزینه می‌کند و از آنها حمایت می‌کند که یک‌جا به دردش بخورند. اما آیا اینطور بوده؟ حوادث و بحران‌های اخیر نشان داد برخی از این سلبریتی‌ها هیچ‌وقت به درد این نظام و این کشور نمی‌خورند.»

یوسف اصلانی در پایان با تاکید بر ریشه‌های محکم نظام جمهوری اسلامی و جایگاه آن در میان مردم ایران می‌گوید: «یک نفر خیال این دسته از سلبریتی‌ها و بعضی مسئولان را راحت کند و بگوید: ترسوها! نگران نباشید. این حکومت، حکومت امام زمان (عج) است. نظامی که خون 300 هزار شهید پای آن ریخته، هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. وقتی مادر 3 شهید هنوز می‌گوید من خودم جانم را برای این مملکت می‌دهم، هیچ‌کس نمی‌تواند به این کشور و این نظام تعرض کند. این حرف‌ها را به این جماعت بگویید تا دیگر نترسند و از روی ترس، حرف‌هایی نزنند که جامعه را به هم بریزد.»

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/33067

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی