پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نخستین دوره ملی آموزش بانوان راوی پیشرفت از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه امسال به صورت حضوری در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با محوریت دانشکده فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود.

منتشر شده در 13 مهر 1402

نخستین دوره ملی آموزش بانوان راوی پیشرفت از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه امسال به صورت حضوری در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با محوریت دانشکده فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این دوره معرفی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

دشمنان طی سال‌های اخیر به دنبال ایجاد انحراف در بانوان جامعه ایرانی و نشان دادن ایران به عنوان کسوری عقب‌مانده هستند. اگر پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران توسط بانوان بیان شود، هم تاثیرگذاری آن‌ها نمایان می‌شود هم پیشرفت‌های ایران از زبان بانوان گفته می‌شود.

رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد نخستین و ریشه‌ای همه جوانان را مقابله با این محاصره تبلیغاتی در راستای امیدآفرینی معرفی کردند. شرکت‌کنندگان دوره روایت پیشرفت در واقع عاملی برای مقابله با هویت‌زدایی دشمن از جامعه ایران هستند.

محمدرضا حسنی‌آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: بر مبنای دغدغه‌ای که رهبر معظم انقلاب در سال 1396 در مورد هدف اصلی دشمن و مقابله آن با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران داشت، تصمیم گرفت تا اقداماتی در راستای تبیین حقایق نظام و نشان دادن چهره واقعی دشمن روشنگری کند.

تا کنون 300 نفر از بانوان دفاع مقدس که در دوره‌های مجازی پذیرفته شده و در دوره حضوری راویان پیشرفت دانشگاه جامع امام حسین (ع) شرکت کرده‌اند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/143236

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی