پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی کرد

عادل فردوسی پور که همیشه در صدر خبرها و اتفاقات بود و تعطیلی برنامه نود و دور شدن از تیررس نگاه مردم برایش به شدت گران بود طوری که خشم و عصبانیت او در طول گفتگو با جهانبخش کاملا مشهود بود.

منتشر شده در 22 فروردین 1402
در سرویس

دوشنبه شب در قسمت جدید مصاحبه‌های عادل فردوسی‌پور، علیرضا جهانبخش به برنامه فوتبال ۳۶۰ دعوت شد؛ برنامه‌ای که شبیه هیچکدام از برنامه‌های فوتبالی دنیا نبود و همچون یک «دادگاه تفتیش عقاید در قرون وسطی» برای تخریب تیم ملی فوتبال تدارک داده شده بود.

از روز گذشته بخش‌های از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که خیلی هم به نظر جنجالی می‌رسد، عادل پس از هفت ماه مقابل دوربین نشسته و از جهانبخش راجع به تمام آن حواشی تیم ملی فوتبال و جام جهانی می‌پرسد. این که چرا بازیکنان مقابل رئیس دولت کرنش کردند و یا این که چرا پس از گلزنی در جام جهانی به آن شکل اغراق‌آمیز شادی کردند.

در این مصاحبه یا بازجویی صرفا برای جنجال آفرینی بود چراکه پس از استقبال ناامید کننده از برنامه‌های پیشین فوتبال ۳۶۰ که با جنجالی‌ترین چهره‌های روز فوتبال ایران یعنی علی دایی، مهدی طارمی و کارلوس کیروش مصاحبه شد، تیم برنامه‌ساز، تصمیم بر عقب‌نشینی از ساخت این برنامه داشت اما اتفاقات جامعه بار دیگر فردوسی‌پور را بر آن داشت تا روغن ریخته را نذر امام‌زاده‌ کند و بر سر قبری گریه کند که میتی در آن نیست!

فردوسی‌پور درحالی برای براندازان اشک تمساح می‌ریزد و می‌گوید: «هفت ماه نبودیم چون همه‌مون عزادار بودیم و اصلا اولویت کسی فوتبال نبود. اتفاقات تلخی افتاد که تا قیامت یادمون نمیره.» که در همه این هفت ماه هفته به هفته برنامه فوتبال ۱۲۰ با تهیه‌کنندگی او بر روی آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار داشت. سوال اینجاست که آیا اولویت مردم ایران، پیگیری بازی‌های لیگ‌های خارجی در شبکه ورزش بود که این بازجو-مجری از خیر ساخت آن نمی‌گذشت؟

در هر صورت در ساعات گذشته موج اظهارنظر‌ها راجع به مصاحبه عادل بسیار متنوع بوده، برخی او را وطن‌فروش خطاب کرده‌اند، چون ماجرا‌های جام جهانی را واکاوی کرده و اعتراضات ماه‌های اخیر را یادآوری کرده، برخی هم از اساس حرف زدن درباره عادل را کم‌اهمیت شمردند، چون گمان میکنند تحولات عمیق‌تری در جریان است. در ادمه به بخشی از نظرات کاربران توییتری درباره این مصاحبه یا به قولی بازجویی پرداخته می‌شود.

1

2

 

3

4

 

5

6

 

7

8

 

9

10

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10147

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی